Η Πλατεία Δημαρχείου του Οσπιταλέτ αποδείχτηκε μικρή για να χωρέσει όλους
όσους ήθελαν να βρεθούν εκεί για να τιμήσουν τον γείτονά τους, τον Τζόρντι Άλμπα, μετά τις εξαιρετικές του
επιδόσεις στο Euro και την μεταγραφή του στην Μπαρσελόνα. Περίπου δύο χιλιάδες
άνθρωποι βρέθηκαν εκεί για να τον αποθεώσουν και έγινε πραγματικά χαμός όταν
εμφανίστηκε μαζί με τους γονείς του, Μιγκέλ και Μαρία, τον αδερφό του Νταβίντ
και τις γιαγιάδες του, Ντολόρες και Μάρτα. Όλοι φώναζαν «Ζήτω η Μπάρσα και ο Τζόρντι»!
Τέλος, ο Άλμπα υπέγραψε στο βιβλίο επισκεπτών του Δημαρχείου.
Πριν από όλα αυτά, ο Άλμπα μίλησε σε συνέντευξη Τύπου για τις νέες
προκλήσεις που ανοίγονται τώρα μπροστά του με την φανέλα της Μπάρσα: «Θαυμάζω
και σέβομαι τον Αμπιντάλ. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι δεν έχω έρθει ν’
αντικαταστήσω κανέναν. Ο Άμπι θα γίνει πολύ γρήγορα καλά και θα είναι πάλι
κοντά μας. Μου έχουν πει τα καλύτερα γι’ αυτόν τον άνθρωπο και αν κι εγώ δεν
τον έχω γνωρίσει ακόμα προσωπικά, δεν υπάρχει κανείς που να έχει πει την
παραμικρή άσχημη κουβέντα. Του αξίζει λοιπόν το καλύτερο μετά από όλα όσα
πέρασε κι ελπίζω σύντομα να βρεθούμε στα γήπεδα.
Εκτός από το ότι γυρίζω στην ομάδα που έμαθα να παίζω ποδόσφαιρο, ανυπομονώ
να παίξω μαζί με τον καλύτερο παίκτη του κόσμου στην καλύτερη ομάδα του κόσμου.
Πιστεύω ότι είναι το φαβορί και πάλι για την Χρυσή Μπάλα, αν κι εγώ θα ήθελα να
την κερδίσει φέτος κάποιος Ισπανός. Για τους Ολυμπιακούς ξέρω ότι ο προπονητής
θα πρέπει ν’ αφήσει εκτός λίστας 4 παίκτες. Πιστεύω ότι είμαι σε πολύ καλή
κατάσταση και μπορώ να είμαι παρών. Αν δεν πάω τώρα, δεν νομίζω ότι θα έχω στο
μέλλον ανάλογη ευκαιρία. Θα δούμε όμως τι θα συμβεί. Δεν είναι κάτι που
εξαρτάται εξ ολοκλήρου από μένα» κατέληξε.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου