Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Κοιτάει και Ντρογκμπά καλού κακού…


Πολλά έχουν ειπωθεί και ακόμα περισσότερα έχουν γραφτεί για την Μπάρσα και τον Ντιντιέ Ντρογκμπά (ας μην ξεχνάμε ότι πρώτοι στην Ελλάδα το γράψαμε εμείς). Η αλήθεια είναι ότι ο σύλλογος έχει κάνει κάποιες διερευνητικές επαφές για να μάθει αν όντως υπάρχει ρήτρα που «δένει» τον επιθετικό με την κινέζικη λίγκα και υπό ποιες προϋποθέσεις θα μπορούσε να μείνει ελεύθερος. Όλοι από το στενό περιβάλλον του πρώην άσου της Τσέλσι, διαβεβαιώνουν τους μπλαουγκράνα ότι ο Ντρογκμπά θα ήταν διατεθειμένος να πάει στην Βαρκελώνη ακόμα και με τα πόδια, αν του το ζητούσαν. Και κυρίως ότι τα λεφτά δεν θα ήταν πρόβλημα. Πριν γίνει η οποιαδήποτε κίνηση, αν γίνει τελικά, οι υπεύθυνοι θέλουν να είναι απόλυτα πεπεισμένοι ότι όντως τα χρήματα δεν θ’ αποτελέσουν εμπόδιο. Όπως υποστηρίζεται, ο Ντρογκμπά μπορεί να «σπάσει» μονομερώς το συμβόλαιό του στα τέλη Αυγούστου.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: