Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Οι παίκτες της Μπάρσα που έχουν συμμετάσχει σε Ολυμπιακούς αγώνες


24 παίκτες της Μπάρσα έχουν ήδη συμμετάσχει σε Ολυμπιακούς από το 1920 ως και το 2008 και μπορούν να γίνουν 27 (με τους Martín Montoya, Cristian Tello και Jordi Alba) μετά τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου.

Σε αυτά τα 88 χρόνια οι Samitier, Sancho, Sesúmaga και Zamora ήταν οι πρώτοι που κατέκτησαν ασημένιο μετάλλιο το 1920 και στην συνέχεια υπήρχε μία παύση μέχρι το 1988 όπου ο Aloisio Pires κατέκτησε το ίδιο μετάλλιο με την Βραζιλία.


Το 1992 όμως όπου οι Ολυμπιακοί έγιναν στην Βαρκελώνη οι Josep Guardiola, Albert Ferrer και Antoni Pinilla κατάφεραν να κατακτήσουν το χρυσό μετάλλιο σε έναν τελικό που έγινε στο Καμπ Νόου! Το 96 ο Ρονάλντο κέρδισε το χάλκινο ενώ το 2000 οι Carles Puyol, Xavi Hernández και Gabriel García κατέκτησαν το ασημένιο.

Το 2004 ήταν ο Σαβιόλα που πήρε το χρυσό με την Αργεντινή ενώ το 2008 ο Μέσσι έπαιρνε και αυτός το δικό του χρυσό!

Συνοπτικά αυτοί είναι οι 24 "ολυμπιακοί" Μπλαουγκράνα:
Ricard Zamora - Amberes 1920
Josep Samitier – Amberes 1920
Félix Sesúmaga – Amberes 1920
Agustí Sancho – Amberes 1920
Vicenç Piera – París 1924
Josep Samitier – París 1924
Domènec Carulla – París 1924
Pere Valentí Mora – México 1968
Ramon Alfonseda – México 1968
José Vicente Sánchez – Montreal 1976
Miquel Mir – Montreal 1976
Antonio Olmo – Montreal 1976
Aloisio Pires – Seül 1988
Albert Ferrer - Barcelona 1992
Josep Guardiola – Barcelona 1992
Antoni Pinilla – Barcelona 1992
Óscar García – Atlanta 1996
Iván de la Peña – Atlanta 1996
Ronaldo Nazario – Atlanta 1996
Carles Puyol – Sydney 2000
Xavi Hernández – Sydney 2000
Gabriel García “Gabri” – Sydney 2000
Gbenga Samuel Okunowo – Sydney 2000
Javier Saviola – Atenas 2004
Leo Messi – Pequín 2008

Πηγή: fcbarcelonanoticias.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: