Πριν από
λίγες μόλις μέρες ο Σεσκ Φάμπρεγας μίλησε στην Mundo Deportivo για την εμπειρία του Euro αλλά και για την χρονιά που έρχεται για την
Μπάρσα: «Είμαι από τους πολύ τυχερούς γιατί σε κάθε διοργάνωση με την Εθνική
έχω την ευκαιρία να κάνω κάτι σπουδαίο. Η σεζόν δεν είχε τελειώσει με τον
καλύτερο τρόπο για μένα και το Euro με βοήθησε ν’ ανακτήσω το
ηθικό και την αυτοπεποίθησή μου. Είμαστε όλοι πολύ ευτυχισμένοι για την
κατάκτηση του τροπαίου.
Ελπίζω τώρα
για την νέα σεζόν που έρχεται να δείτε όλοι τον καλύτερο Σεσκ. Μπορεί να παίξω
και σαν σέντερ φορ, αλλά όλα θα πάνε μια χαρά! Αυτό που χρειαζόμαστε όλοι τώρα
είναι διακοπές και είμαι βέβαιος πως μετά την κατάκτηση του τίτλου θα τις απολαύσουμε
πάρα πολύ. Θυμάμαι ότι μετά την κατάκτηση του Μουντιάλ, είχα ξεκινήσει την
προετοιμασία με απίστευτη φρεσκάδα και προσμονή για την αγωνιστική περίοδο. Παίρνεις
κουράγιο να συνεχίσεις, να κερδίσεις κι άλλα, να γίνεις καλύτερος. Έχεις άλλον
αέρα.
Για τον
τελικό, το πρώτο γκολ ήταν πάρα πολύ σημαντικό και μετά και το 2-0 είχαμε όλοι
φτερά στα πόδια μας. Μπορεί να σας φανεί αστείο, αλλά ένας από τους δικούς μου
στόχους σε αυτήν την διοργάνωση ήταν να πάρω και την φανέλα του Πίρλο. Εντέλει,
τα κατάφερα όταν παίξαμε εναντίον της Ιταλίας για πρώτη φορά. Η Εθνική αυτή
έχει ήδη γράψει ιστορία, θέλουμε όμως να πετύχουμε περισσότερα» κατέληξε.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου