Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Η συνέντευξη Άλμπα μετά την παρουσίαση

Την πρώτη του συνέντευξη τύπου έδωσε ο Άλμπα ως παίκτης της Μπάρσα σήμερα κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του.Ιδού τα σπουδαιότερα αποσπάσματα.

Jordi Alba:''Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Οι καλύτεροι παίκτες του κόσμου είναι εδώ και είναι μια πρόκληση για μένα να φτάσω στο ίδιο επίπεδο μ' αυτούς.''

 "Έχω μια μεγάλη φιλία με το Villa. Ήταν μεταξύ των πρώτων που με κάλεσεου είπε θαυμάσια πράγματα για το σύλλογο και τους παίκτες.''

"Μίλησα με τον Τίτο μετά το Euro, μου έδωσε συγχαρητήρια.Όλοι είναι θετικοί γι 'αυτόν ότι θα κάνει τόσο καλή δουλειά ,όσο ο Guardiola.''

''Οι παίκτες της Μπάρσα με πείραζαν κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων; Είναι αλήθεια ότι πραγματικά ήθελαν να έρθω. Στο τέλος, το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα.''

''Είμαι στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο και αυτό είναι  που χαρακτηρίζει το  σύλλογο εκτός από τα υπόλοιπα....''

Δεν υπάρχουν σχόλια: