Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μήνυμα Βιλανόβα σε Κεϊτά


Στα 32 του χρόνια, ο Σεϊντού Κεϊτά εξετάζει το τι θα κάνει με την καριέρα του. Και δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς για τις όποιες δεύτερες σκέψεις έχει. Να συνεχίσει να είναι κομμάτι της καλύτερης ομάδας στην ιστορία του ποδοσφαίρου ή να δοκιμάσει για κάποιο διάστημα την τύχη του στην Κίνα όπου είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το βάρος του σε χρυσάφι? Όσο λοιπόν ο μέσος από το Μάλι ζυγίζει όλα τα ενδεχόμενα, ας δούμε ποιο ήταν το ζουμί της συζήτησης που είχε με τον Τίτο Βιλανόβα.



Οι δύο τους μίλησαν ώστε να διαπιστωθούν ακριβώς οι διαθέσεις και των δύο πλευρών. Ο Τίτο του είπε ξεκάθαρα ότι εκτιμάει αφάνταστα την προσφορά του στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και ότι τον θεωρεί, όπως τον θεωρούσε και ο Πεπ, από τους παίκτες που έχουν βαρύνουσα σημασία, όχι μόνο αγωνιστικά αλλά και σε θέμα κλίματος αποδυτηρίων. Αυτό όμως που ο Τίτο δεν μπορεί να του διασφαλίσει, είναι ότι θα έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής, μια υπόσχεση άλλωστε που δύσκολα μπορεί να την δώσει ένας προπονητής σε οποιονδήποτε παίκτη. Αυτός είναι που θα πρέπει ν’ αποδείξει ότι το αξίζει. Και αν θέλει να συνεχίσει, ευχής έργο για την Μπάρσα.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: