Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Στο κάστρο του Ταμαρίτ ο γάμος του Αντρεσίτο


Ο γάμος του Αντρές Ινιέστα με τη σύντροφό του Αννα Ορτίζ θα πραγματοποιηθεί αύριο το απόγευμα στο κάστρο του Ταμαρίτ
Μετά από τέσσερα χρόνια σχέσης, σ αυτή τη μεγάλη στιγμή γιά τη ζωή του, το ζευγάρι θέλει να περιστοιχίζεται από συγγενείς και καλούς φίλους. Το θέρετρο, με θέα τη θάλασσα, διαθέτει κήπο με πισίνα, όπου οι καλεσμένοι θα πάρουν το απεριτίφ τους. Το κτίριο, χτισμένο σε ρωμαϊκό στυλ, χρονολογείται από τον ενδέκατο αιώνα και βρίσκεται δέκα λεπτά μακριά από την Ταραγόνα.

Στην τελετή θα χοροστατήσει ο δήμαρχος της Ταραγόνα Τζουζέπ Φελίξ Μπαγεστέρος, ενώ η λίστα των καλεσμένων είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Ανάμεσά τους φυσικά οι Μέσσι, Τσάβι, Πουγιόλ και Βίγια, οι πρώην προπονητές της Μπάρσα Λουίς Φαν Χάαλ και Πεπ Γκουαρντιόλα και ο νυν προπονητής Τίτο Βιλανόβα. Και γιά τους παπαράτσι όμως θα υπάρχει αρκετή δουλειά, αφού θα παρευρεθεί το ζεύγος Ικερ Κασίγιας - Σάρα Καρμπονέρο. Οι καλεσμένοι θα διαμείνουν σε δύο ξενοδοχεία της περιοχής που έχουν κλειστεί ειδικά γι αυτό το σκοπό.
Οπως παραδέχτηκε ο ίδιος ο Αντρές η αυριανή μέρα θα είναι πολύ ιδιαίτερη και αποκλείεται να μην έχει άγχος. Οπως είπε χαρακτηριστικά "αισθάνομαι καλύτερα όταν παίζω ποδόσφαιρο"

Πηγή: LaVanguardia

Δεν υπάρχουν σχόλια: