Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Επίθεση της Μπαρσελόνα στην Ομοσπονδία


«Και ο άγιος φοβέρα θέλει», είχε πει ο Σάντρο Ροσέλ σε συνέντευξη Τύπου αναφερόμενος στην άφεση που σκοπεύει να δώσει ο ισχυρός άνδρας του ισπανικού ποδοσφαίρου, Άνχελ Μαρία Βιγιάρ, στον Ζοζέ Μουρίνιο για την επίθεση που έκανε στον Τίτο Βιλανόβα στο ματς για το ισπανικό Σούπερ Καπ. Για τον λόγο αυτό, ο σύλλογος διαμέσου του αντιπροέδρου του Κάρλες Βιγιαρουμπί, προειδοποίησε τους, όπως έχει αποδειχτεί, ανίκανους κρατικούς οργανισμούς: «Όλοι όσοι διαθέτουν στοιχειώδη λογική, ακόμα κι ένα παιδάκι, μπορούν να καταλάβουν ότι αυτό που έγινε τον περασμένο χρόνο δεν μπορεί να μείνει ατιμώρητο. Εξαιρετικό παράδειγμα για τα νέα παιδιά της χώρας» είπε ο Βιγιαρουμπί σε δηλώσεις του στο Catalunya Radio.



Και συνέχισε: «Είδαμε η αλήθεια είναι πράγματα πολύ διασκεδαστικά πέρσι. Τα χτυπήματα του Πεπε, για παράδειγμα. Επίσης, ανάλογα με το αν κάποιος παίκτης φοράει την φανέλα της Εθνικής αυτόματα γίνεται καλύτερος ή ξαφνικά όλοι συνειδητοποιούν την ύπαρξή του. Ο Ινιέστα έγινε από τη μια στιγμή στην άλλη παιχταράς. Όποιος έχει μυαλό στο κεφάλι του, μπορεί ν’ αντιληφθεί ότι η Μπάρσα δεν έχει συνεισφέρει μόνο παίκτες στην Εθνική ομάδα αλλά και αγωνιστικό στιλ και όλα όσα έχει πετύχει η Μπάρσα στα τελευταία χρόνια. Βλέπετε οι αξίες της Μπάρσα δεν έχουν καμία σχέση με χτυπήματα και απόπειρες τύφλωσης» κατέληξε.

madrid-barcelona.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: