του Νίκου Περπερίδη
Μετά την
ανακοίνωση του Ρόμπιν Φαν Πέρσι στην προσωπική του ιστοσελίδα, ότι δεν
προτίθεται να ανανεώσει τη συνεργασία του με τους «κανονιέρηδες», οι φήμες που
αφορούν το ποδοσφαιρικό του μέλλον και ήδη ήταν αρκετές, οργίασαν. Σήμερα
λοιπόν στον χορό μπήκαν και καταλανικά ΜΜΕ και συγκεκριμένα η SPORT, όπως μας ενημέρωσε ήδη η Όλγα.
Επιτρέψτε
μου λοιπόν να αναφέρω μερικά στοιχεία που εκτιμώ ότι θα πρέπει να λάβουμε
σοβαρά υπόψη. Πρώτα απ’ όλα, ο Ολλανδός
επιθετικός δεσμεύεται με έναν ακόμη χρόνο στο υπάρχων συμβόλαιο του με την
Άρσεναλ. Αυτό σημαίνει ότι ο Βενγκέρ δεν πρόκειται να “χαρίσει” τον
καλύτερο παίκτη του και πρώτο σκόρερ στην Premier League την σεζόν
που τελείωσε, σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο και κατά την ταπεινή μου εκτίμηση,
πολύ καλά θα κάνει.
Με το
μεταγραφικό μπάτζετ της Μπάρσα, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Ροσέλ (που δεν
έχω κανέναν λόγο να αμφισβητήσω) να κυμαίνεται περίπου στα 26 εκ.ευρώ και
λαμβάνοντας υπόψη την τοποθέτηση του προπονητή μας, ο οποίος έθεσε ως
προτεραιότητα την ενίσχυση στο κέντρο της άμυνας, αλλά και την υπόθεση Κεϊτά η
οποία εκκρεμεί (αναμένεται η απάντηση του), δεν βλέπω τον λόγο για τον οποίο θα
προχωρούσε η διοίκηση στην απόκτηση ενός ποδοσφαιριστή, εξαιρετικού μεν, αλλά ο
οποίος αγωνίζεται σε θέση που η ομάδα έχει επιλογές, βάζοντας επιπρόσθετα σε
μεγάλο κίνδυνο την πιθανότητα απόκτησης ενός πρωτοκλασάτου αμυντικού (κάτι που
ούτως ή άλλως τίθεται εν αμφιβόλω) Εκτός του Μέσι, θέση στο αρχικό σχήμα θα
διεκδικήσουν επί ίσοις όροις οι Αλέξις, Βίγια, Πέδρο, όλοι τους παίκτες
εγνωσμένης αξίας, ενώ υπάρχουν και οι Τέγιο και Κουένκα.
Επίσης δεν
θα πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι η διοίκηση της Άρσεναλ, με δική της
ανακοίνωση γνωστοποίησε στον φίλαθλο κόσμο ότι περιμένει από τον Φαν Πέρσι να
σεβαστεί και να τιμήσει τον εναπομείναντα χρόνο του συμβολαίου του, με λίγα
λόγια δεν έχει βγάλει επισήμως “στο σφυρί” τον παίκτη, οπότε προκύπτει και θέμα
σεβασμού σε έναν μεγάλο σύλλογο. Η
Μπάρσα δεν συνηθίζει να κινείται υπογείως για να κλείσει ποδοσφαιριστές, η
φιλοσοφία της είναι να μην παρακάμπτει συλλόγους και νομίζω ότι αυτό δεν θα
αλλάξει.
Εξάλλου όπως
έχει ήδη γίνει γνωστό, η διοίκηση της Μπάρσα όταν τον περασμένο Γενάρη άνοιξε
τον “φάκελο Φαν Πέρσι” κατέληξε ότι δεν θα προχωρήσει σε κίνηση για την
απόκτηση του, εφόσον δεν προκύψει θέμα αποχώρησης του Βίγια. Ίσως γι’ αυτό και
η SPORT σήμερα στο
άρθρο της για τον Ολλανδό, εμπλέκει και το όνομα του αστουριανού επιθετικού.
Ωστόσο ο Βίγια έδειξε αφοσιωμένος στον σύλλογο. ΔΕΝ θα πρέπει να ξεχνάμε ότι από επιλογή του δεν συμπεριλήφθηκε στην
αποστολή της Ισπανίας για το euro, επειδή όπως
ο ίδιος τόνισε θέλει να είναι 100% έτοιμος ενόψει της νέας περιόδου, οπότε δεν
διαβλέπω γιατί να προκύψει θέμα αποχώρησης του.
Γνωρίζω πολύ
καλά την εκτίμηση και την συμπάθεια με την οποία αντιμετωπίζει το σύνολο των
φιλάθλων της Μπάρσα τον Φαν Πέρσι. Δεν αποτελώ εξαίρεση. Είναι ..Ολλανδός,
είναι χαρισματικός παίκτης, έχει ο ίδιος εκφραστεί με τα καλύτερα λόγια για την
Μπάρσα και πραγματικά οι παραστάσεις του είναι απολαυστικές. Η απόκτηση του Ρόμπι έχει τη δυνατότητα να
δώσει στους cule την χαρά της απόκτησης ενός “ακριβού
παιχνιδιού”, το οποίο όμως στο τέλος της ημέρας θα παραμείνει άλλο ένα παιχνίδι
και ίσως μάλιστα.. στο ράφι.
Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι πρόκειται για
ένα παιδί με σοβαρό ιστορικό τραυματισμών στην καριέρα του και επίσης
αγωνίζεται σε θέση που όπως αναφέραμε πιο πάνω, δόξα τω θεό η Μπάρσα έχει
πολλές και σπουδαίες επιλογές. Υπάρχουν σύλλογοι στην Ευρώπη που έχουν την
δυνατότητα να χρυσοπληρώσουν για τις υπηρεσίες ενός ποδοσφαιριστή που το
επόμενο καλοκαίρι μένει ελεύθερος? Σαφώς και υπάρχουν, δεν νομίζω όμως ότι η
Μπάρσα συγκαταλέγεται σε αυτές. Με την προϋπόθεση βέβαια η διοίκηση να φανεί
συνεπής σε αυτά που εξήγγειλε και σε αυτά που ο Τίτο Βιλανόβα έχει θέσει ως
προτεραιότητες γι’ αυτό το καλοκαίρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου