Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Η Μπέτις θέλει δανεικό τον Ντος Σάντος


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας της Σεβίλλης “Estadio Deportivo”, η Μπέτις ζήτησε από την Μπάρσα τον δανεισμός του Γιονάταν Ντος Σάντος. Επιπλέον, στο ίδιος ρεπορτάζ γίνεται λόγος για ενδιαφέρον εκτός από τον Ντος Σάντος και για τον Αντρέου Φοντάς. Ο τελευταίος ήταν στην ατζέντα της σεβιλιάνικης ομάδας και την περασμένη σεζόν. Αρχικά και οι δύο έχουν εξασφαλισμένη θέση στην πρώτη ομάδα λόγω συμβολαίου. Ο Τίτο όμως δήλωσε ότι οι μικροί θα πρέπει ν’ αποδείξουν τι αξίζουν και να κερδίσουν με το σπαθί τους μια θέση στην προετοιμασία της πρώτης ομάδας. Ο Ντος Σάντος ήδη αρνήθηκε να πάει στους Ολυμπιακούς για να είναι στην διάθεση της Μπάρσα.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: