Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας της Σεβίλλης “Estadio Deportivo”, η Μπέτις ζήτησε από την Μπάρσα τον δανεισμός του
Γιονάταν Ντος Σάντος. Επιπλέον, στο ίδιος ρεπορτάζ γίνεται λόγος για ενδιαφέρον
εκτός από τον Ντος Σάντος και για τον Αντρέου Φοντάς. Ο τελευταίος ήταν στην
ατζέντα της σεβιλιάνικης ομάδας και την περασμένη σεζόν. Αρχικά και οι δύο
έχουν εξασφαλισμένη θέση στην πρώτη ομάδα λόγω συμβολαίου. Ο Τίτο όμως δήλωσε
ότι οι μικροί θα πρέπει ν’ αποδείξουν τι αξίζουν και να κερδίσουν με το σπαθί τους
μια θέση στην προετοιμασία της πρώτης ομάδας. Ο Ντος Σάντος ήδη αρνήθηκε να
πάει στους Ολυμπιακούς για να είναι στην διάθεση της Μπάρσα.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου