Ο Βίγια δεν είναι προς πώληση! Αυτό δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της διοίκησης της Μπάρσα στους JJ Palas και X.Munoz της Mundo Deportivo, μετά και την χθεσινή φημολογία που ενέπλεκε τον ταλαντούχο επιθετικό σε ενδεχόμενα σενάρια πώλησης του.
Η ίδια πηγή ανέφερε : η Μπάρσα δεν είναι διατεθειμένη να εμπλακεί σε φήμες που αφορούν το μέλλον του Νταβίντ. Το μόνο που απασχολεί τον σύλλογο, είναι η αφοσίωση στην προσπάθεια επαναφοράς του αθλητή μας στην αγωνιστική δράση, παρέχοντας του τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Παρόλο που ο σχεδιασμός προέβλεπε την ένταξη του Βίγια από την αρχή, στην προετοιμασία της ομάδας, κανένας δεν θέλει να ρισκάρει. Υπάρχει χρόνος και σιγουριά ότι θα ξαναδούμε τον σπουδαίο Βίγια που όλοι γνωρίζουμε, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του, τον περασμένο Δεκέμβριο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Τίτο Βιλανόβα, όταν μίλησε για τις ενισχύσεις που περιμένει η Μπάρσα από την νέα αγωνιστική περίοδο, το πρώτο όνομα που ανέφερε ήταν του Βίγια, δείχνοντας έτσι πόσο πολύ υπολογίζει στις υπηρεσίες του.
Με την απόλυτη στήριξη του προπονητή του, ο 30χρονος Νταβίντ απολαμβάνει τις οικογενειακές διακοπές του στην Ίμπιζα, βλέποντας την χρονιά που έρχεται, την τρίτη της δικής τους παρουσίας στην Βαρκελώνη, ως την μεγαλύτερη πρόκληση στην καριέρα του μετά τον φετινό εφιάλτη. Εξακολουθεί να λογίζεται ως ένας από τους καλύτερους επιθετικούς στον κόσμο. Ο ίδιος το ξέρει, η διοίκηση επίσης, οπότε οι Κασσάνδρες μπορούν να σωπάσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου