Ο Κρίστιαν Τεγιό είναι από τους 4 παίκτες της Μπαρσελόνα που βρίσκονται στην προεπιλογή του Λουίς Μιγιά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Ο ίδιος δήλωσε ιδιαίτερα περήφανος που του έγινε αυτή η τιμή, αν και προτίμησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ποιος δεν θα ήταν? Σημαίνει πολλά για μένα να βρίσκομαι σε αυτήν την λίστα. Θα πρέπει τώρα ν’ αποδείξω ότι αξίζω να βρίσκομαι και στην τελική λίστα. Μάλλον όμως σημαίνει ότι κάνω καλά την δουλειά μου για να έχω φτάσει εδώ.
Θυμάμαι όταν ήμουν ακόμα όπως αυτά τα παιδιά, σε αυτό εδώ το ποδοσφαιρικό καμπ. Το μόνο που έχω να τους πω σαν συμβουλή, είναι να παίζουν με την καρδιά τους και να χαίρονται το ποδόσφαιρο. Πολύ σύντομα θα ξεκινήσει και η προετοιμασία για τους Αγώνες. Το επίπεδο της ομάδας είναι πολύ υψηλό και μένει να δούμε πώς θα πάνε τα φιλικά κόντρα στην Σενεγάλη και το Μεξικό. Η προσθήκη του Άλμπα στην ομάδα, είναι σπουδαία νέα. Όλοι ξέρουμε τι παίκτης είναι. Εγώ μικρός ήμουν οπαδός της Μπέτις, τώρα όμως μόνο Μπάρσα. Όταν έπαιζα σαν σέντερ φορ το είδωλό μου ήταν ο Τόρες. Τώρα που παίζω σαν εξτρέμ, είναι ο Νάβας» κατέληξε.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου