Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Βαλντές : Θα ήταν τιμή να κέρδιζε ένας τερματοφύλακας την χρυσή μπάλα.


Στην Βραζιλία βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο Βίκτορ Βαλντές, όπου συμμετέχει στην προώθηση του προγράμματος "πέναλτι". Ο VV απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ενώ δεν έχασε και την ευκαιρία να συναντηθεί με έναν "παλιόφιλο", τον βραζιλιάνο Ζουλιάνο Μπελέτι, έναν εκ των "ηρώων" του τελικού του CHL στο Παρίσι το 2006. Τα σημαντικότερα αποσπάσματα των όσων είπε ο VV:


-Υπάρχουν δύο τρόποι για να αγωνίζεσαι. Ο ένας είναι να βγαίνεις στην επίθεση και ο άλλος να περιμένεις στην άμυνα. Και οι δύο φιλοσοφίες κερδίζουν αγώνες και τίτλους, οπότε και οι δύο είναι σεβαστές, Νομίζω ότι η φιλοσοφία της Μπαρσελόνα την τελευταία τουλάχιστον τετραετία είναι ιδιαίτερα ελκυστική. 

-Το στυλ της εθνικής Ισπανίας μοιάζει μ' αυτό της Μπάρσα. Είναι λογικό. Σκεφτείτε πόσοι παίκτες της Μπάρσα αγωνίζονται εκεί. Δεν είναι όμως το ίδιο. Υπάρχουν δύο διαφορετικοί προπονητές. Άλλο πράγμα είναι η εθνική ομάδα και άλλο ένας σύλλογος.

-Δεν νομίζω ότι θα αλλάξουν πολύ τα πράγματα στην Μπάρσα με τον Τίτο. Ο Πεπ εκπαίδευσε τον τρόπο σκέψης μας και επικοινωνούσε εκπληκτικά μαζί μας. Επίσης μας ανέλυε τον τρόπο που αγωνιζόταν οι αντίπαλοι μας και ξέραμε ακριβώς τι θα αντιμετωπίζαμε στο γήπεδο. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον Τίτο και ο λόγος είναι απλός : Μας γνωρίζει όλους πολύ καλά.

-Ο Νεϊμάρ είναι ένα πραγματικά ασυνήθιστο ταλέντο. Κάνει κάποια πράγματα στο γήπεδο, που πολύ σπάνια μπορείς να τα δεις από κάποιον άλλο. Ο Μέσι "υποφέρει" σε κάθε προπόνηση. Είναι απίστευτα δύσκολα όλα όσα κάνει. Κάθε χρόνο βελτιώνεται, κάθε χρόνο είναι και καλύτερος. Οι αριθμοί του μιλάνε από μόνοι τους. Βοηθάει τρομερά με το ομαδικό του πνεύμα και γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει για τον κόσμο. Τώρα για τον Νεϊμάρ, επαναλαμβάνω ότι πολλά από αυτά που κάνει, εγώ προσωπικά δεν τα έχω ξαναδεί από ποδοσφαιριστή. Είναι ένας παίκτης που κάθε ομάδα θα ήθελε να έχει στο ρόστερ της.

-Για την χρυσή μπάλα? Είμαστε και εμείς μέρος του παιχνιδιού. Ναι, γιατί να μην μπορεί να την κερδίσει ένας τερματοφύλακας. Προσωπικά θα ήμουν περήφανος αν την κέρδιζε ο Ίκερ. Υπάρχουν όμως και άλλοι σπουδαίοι παίκτες. Νιώθω ανακουφισμένος και περήφανος για την αναγνώριση και τις ατομικές διακρίσεις που έχει κερδίσει τα τελευταία χρόνια ο Ινιέστα. Του αξίζουν απόλυτα.  

Sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: