Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Οι καταλανοί θα πάρουν λιγότερα λεφτά για την κατάκτηση του Euro...


Όλοι οι παίκτες της Ισπανίας που κατέκτησαν το Γιούρο θα πάρουν το ίδιο Πριμ, 300.000 ευρώ μικτά, αλλά δεν θα πληρώσουν το ίδιο στην εφορία όπως εξηγεί η εφημερίδα Θίνκο Δίας.

Οι Μπλαουγκράνα θα πληρώσουν 12.600 ευρώ παραπάνω από τους φίλους τους που ζουνε στην Μαδρίτη, γιατί οι κάτοικοι καταλωνίας πληρώνουν 56% φορολογικό συντελεστή όσο αφορά τα πολύ υψηλά εισοδήματα ενώ οι αντίστοιχοι της Μαδρίτης 51,9%.

Να σημειωθεί ότι και στην Ανδαλουσία υπήρχε αύξηση και πλέον η συνεισφορά βρίσκεται στο 55%.

Πηγή: MD 

Δεν υπάρχουν σχόλια: