Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Mascherano: "Το να έρθω στην Barcelona ήταν η καλύτερη απόφαση της ζωής μου."


Η ανανέωση του συμβολαίου του Javier Mascherano είναι πολύ κοντά, σύμφωνα με τον παίκτη. Οι συζητήσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο και μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται και η τελική ανακοίνωση.
Οι συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου μου είναι σε πολύ καλό επίπεδο, έχει σχεδόν κλείσει. Δεν θα αργήσει η οριστικοποίηση.”


Η θέση του στην ομάδα έχει περάσει από διάφορα στάδια αλλά ο Javier δηλώνει ευχαριστημένος για την πορεία του.
Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ, νιώθω ότι με υπολογίζουν, θέλω να συνεχίσω για πολλά χρόνια. Όταν αποφάσισα να μειωθεί ο μισθός μου και να έρθω στην Barcelona, δεν σκεφτόμουν ότι θα μου ανταποδώσουν την χάρη αργότερα. Το να έρθω ήταν μια αθλητική απόφαση, ήταν η καλύτερη απόφαση της ζωής μου. Χωρίς αυτό δεν θα είχα κερδίσει όσα έχω κερδίσει.”


Η τοποθέτηση του στο κέντρο της άμυνας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις στον ποδοσφαιρικό κόσμο και ο Αργεντινός εξάρει για ακόμη μια φορά την προσφορά του Pep Guardiola στην επιτυχία του.
Νιώθω πιο άνετα στην μεσαία γραμμή παρά στην άμυνα, αλλά παίζω όπου ο προπονητής μου θέλει. Χωρίς τις τακτικές που μου εξήγησε ο Pep και τον Gerard στο πλάι μου, θα ήταν αδύνατο να παίξω ως κεντρικός αμυντικός.”

Η κατάσταση του David Villa συνέχισε να απασχολεί τους δημοσιογράφους. Ο Javier με την σειρά του δήλωσε πως ο Villa είναι σε καλή κατάσταση και έχει λείψει πολύ στην ομάδα.
Ο David φαίνεται καλά. Το πιο σημαντικό γι αυτόν τώρα είναι να ανακτήσει την χαμένη του αυτοπεποίθηση. Πέρσι μας έλειψε πολύ και αυτός και τα γκολ του. Φέτος θα μας βοηθήσει πολύ.”

Οι εντυπωσιακές εμφανίσεις του Messi και αυτή την σεζόν οδηγούν τον συμπατριώτη του στην επιθυμία να κερδίσει για ακόμη μια φορά την Χρυσή Μπάλα.
Η Χρυσή Μπάλα είναι ατομική διάκριση. Αυτό που κάνει ο Messi είναι τρελό. Σκόραρε 80+ γκολ. Αν ψήφιζα θα το έδινα στον Messi και μετά στον Iniesta ή στον Xavi. Αλλά εγώ δεν αποφασίζω και δεν έχουν όλοι την ίδια αισθητική με μένα.”


Ο Mascherano αρνήθηκε να σχολιάσει τις δηλώσεις του Ronaldo στο Euro και περιορίστηκε στο να πει: “Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του, εγώ δεν μπορώ να κρίνω”, όσο για τον προπονητή της ομάδας, Jose Mourinho και την “διαμάχη” του με τον Tito Vilanova, ο παίκτης σχολίασε πως “ο Tito έκλεισε το θέμα και η μεγαλύτερη τιμωρία είναι οι εικόνες που μένουν πίσω”.


Οι αλλαγές δεν θα είναι φυσικό επόμενο του νέου προπονητή καθώς ο Pep και ο Tito συμφωνούσαν” αλλά η ομάδα πρέπει ακόμη να προσαρμοστεί.

Ο παίκτης δεν σκέφτεται ακόμη το τέλος της καριέρας αλλά θέλει να συνεχίσει ακόμη πολλά χρόνια στην ομάδα.
Δεν σκέφτομαι αν θα τελειώσω την καριέρα μου εδώ. Αν ανανεώσω μέχρι το 2016 θα είμαι 32, μετά βλέπουμε. Όμως είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να συνεχίσω για πολλά χρόνια ακόμη.”


Δεν υπάρχουν σχόλια: