Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

PRE SEASON SUMMER - Μία προπόνηση σήμερα

Ειδήσεις,φωτορεπορτάζ,προπόνηση,φιλικά προετοιμασίας.Το barcelonismo.gr σας καλεί να συμμετάσχετε στην προετοιμασία για τη νέα σεζόν της μεγαλύτερης ομάδας του κόσμου!
Σήμερα η Μπάρσα θα έχει μία προπόνηση στις 10 πμ.  ώρα Ελλάδος  ενώ συνέντευξη τύπου θα παραχωρήσει ο Μασεράνο.Άλβες (κλείδα), Φοντάς (γόνατο) και Βίγια (οστό), οι οποίοι προπονούνται με την ομάδα, θα πάρουν σύντομα το ιατρικό πράσινο φως.

 Ο Ντάνι είναι ο δάσκαλος του Μοντόγια που είναι στο Λονδίνο  με την ολυμπιακή ομάδα.
 Montoya: "Έχω μια μεγάλη σχέση με τον Dani Alves.Είναι τιμή μου να είμαι σε θέση να μαθαίνω από τον καλύτερος δεξιό μπακ στον κόσμο
 Tw Alves: "Αν ένας Ντάνι δεν είναι αρκετός,φωνάζω το δίδυμο αδελφό μου χαχαχαχα ''
 Χωρίς λόγια...
Με λόγια.   Κριστιάνο Ρονάλντο:''Η μεγαλύτερη στιγμή μου στη Μαδρίτη ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος....'' 
 Όλοι Rondo.Και ο Τίτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: