Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου κατέκτησε το Copa
Catalunya,μετά από έναν αγώνα οπου κρίθηκε στα πέναλτι,
με αντίπαλο την Εσπανιόλ. Το παιχνίδι έληξε ισόπαλο με σκορ 1-1.Στην διαδικασία
των πέναλτι τα κορίτσια του Xavi Llorens επικράτησαν
με 7-8.
Η Εσπανιόλ προηγήθηκε μόλις στο 5’ με γκολ της Mari Paz.Στην
συνεχεία η ομάδα της Μπαρσελόνα έδειξε να ανακάμπτει μετά την ψυχρολουσία του 1ου
γκολ που δέχτηκε. Η Sonia είχε την ευκαιρία να σημειώσει γκολ και να ισοφαρίσει, αλλά
το δοκάρι της το στέρησε. Έτσι η Εσπανιόλ πήγε στα αποδυτήρια για το ημίχρονο
με το 1-0 υπέρ της.
Με την έναρξη του 2ου ημιχρόνου η Μπάρσα κατάφερε
να ισοφαρίσει με γκολ της Olga μόλις στο 46ο λεπτό. Στην συνέχεια οι
blaugrana είχαν την ευκαιρία να πετύχουν και 2ο γκολ, αλλά η
κεφαλιά της Carol αποκρούστηκε από την τερματοφύλακα της Εσπανιόλ Mariajo.
Τα 90 λεπτά τελείωσαν και ετσι η Μπάρσα κατάφερε
να πάρει την κούπα στην διαδικασία των πέναλτι με σκορ 7-8
ESPANYOL (7) 1-1 (8) FC BARCELONA
Espanyol: Mariajo, Núria, Torrejón, Vanesa, Sònia,
Débora, Sílvia, Sara, Sandra, Brenda i Maria Paz. Suplents: Andrea,
Sara, Lara, Eli Alba, Clàudia, Mireia
FC Barcelona: Laura, Laura G., Marta Unzue, Melisa,
Melani, Miriam, Virginia, Vicky, Marta, Sònia i Alexia. Suplents:
Kentia, Esther, Ani, Gema, Laura, Càrol, Olga
Gols: 1-0, Mari Paz (5’); 1-1, Olga (min. 46’)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου