Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

1η κούπα για τα κορίτσια!!!



Η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου κατέκτησε το Copa Catalunya,μετά από έναν αγώνα οπου κρίθηκε στα πέναλτι, με αντίπαλο την Εσπανιόλ. Το παιχνίδι έληξε ισόπαλο με σκορ 1-1.Στην διαδικασία των πέναλτι τα κορίτσια του Xavi Llorens επικράτησαν με 7-8.


 Η Εσπανιόλ προηγήθηκε μόλις στο 5’ με γκολ της Mari Paz.Στην συνεχεία η ομάδα της Μπαρσελόνα έδειξε να ανακάμπτει μετά την ψυχρολουσία του 1ου γκολ που δέχτηκε. Η Sonia είχε την ευκαιρία να σημειώσει γκολ και να ισοφαρίσει, αλλά το δοκάρι της το στέρησε. Έτσι η Εσπανιόλ πήγε στα αποδυτήρια για το ημίχρονο με το 1-0 υπέρ της.

Με την έναρξη του 2ου ημιχρόνου η Μπάρσα κατάφερε να ισοφαρίσει με γκολ της Olga μόλις στο 46ο λεπτό. Στην συνέχεια οι blaugrana είχαν την ευκαιρία να πετύχουν και 2ο γκολ, αλλά η κεφαλιά της Carol αποκρούστηκε από την τερματοφύλακα της Εσπανιόλ Mariajo.

Τα 90 λεπτά τελείωσαν και ετσι η Μπάρσα κατάφερε να πάρει την κούπα στην διαδικασία των πέναλτι με σκορ 7-8

ESPANYOL (7) 1-1 (8) FC BARCELONA

Espanyol: Mariajo, Núria, Torrejón, Vanesa, Sònia, Débora, Sílvia, Sara, Sandra, Brenda i Maria Paz. Suplents: Andrea, Sara, Lara, Eli Alba, Clàudia, Mireia

FC Barcelona: Laura, Laura G., Marta Unzue, Melisa, Melani, Miriam, Virginia, Vicky, Marta, Sònia i Alexia. Suplents: Kentia, Esther, Ani, Gema, Laura, Càrol, Olga 

Gols: 1-0, Mari Paz (5’); 1-1, Olga (min. 46’)



Δεν υπάρχουν σχόλια: