Ο Μαρκ Μουνιέσα, ο οποίος έπαθε ρήξη χιαστών στο πρώτο φιλικό της προετοιμασίας κόντρα στο Αμβούργο και θα λήψει γιά τουλάχιστον έξι μήνες, δεν θα δηλωθεί τελικά στην πρώτη ομάδα.
Μέσα στην εβδομάδα, ο παίκτης και ο εκπρόσωπός του Γκίνες Καρβαγιάλ θα έχουν μιά συνάντηση με τους υπεύθυνους της ομάδας γιά να τους ανακοινωθεί αυτή η απόφαση. Πρόθεση της Μπάρσα είναι να ελευθερώσει μιά θέση στην ανδρική ομάδα προκειμένου να καταληφθεί από κάποια ενδεχόμενη μεταγραφή. Οσο αφορά τον Μουνιέσα, θα υπάρξει μιά νέα συνάντηση τον Γενάρη όπου θα εκτιμηθεί εκ νέου η κατάστασή του. Στην πραγματικότητα και η Μπάρσα και η πλευρά του παίκτη γνωρίζουν πολύ καλά πως οι πιθανότητες να αγωνιστεί ο Καταλανός αμυντικός στην πρώτη ομάδα στην σεζόν που αρχίζει είναι ελάχιστες. Ισως μετά τον Φλεβάρη ο ποδοσφαιριστής να μπορέσει να πάρει χρόνο συμμετοχής στην δεύτερη ομάδα του Εουσέμπιο Σανκριστάν.
Ο Μαρκ Μουνιέσα ήταν ιδιαίτερα άτυχος αυτό το καλοκαίρι. Αφού μετά από εισήγηση του Γιόχαν Κρόϊφ ήταν έτοιμος να μετακομίσει στο Αμστερνταμ και να παίξει ένα χρόνο δανεικός στον Αγιαξ. Τόσο ο προπονητής της ομάδας Φρανκ Ντε Μπουρ όσο και ο τεχνικός διευθυντής Μαρκ Οβερμαρς ήθελαν στην ομάδα τους τον νεαρό, αλλά ο σοβαρός του τραυματισμός ήρθε να χαλάσει τα σχέδια.
Η απελευθέρωση μιάς θέσης στη βασική ομάδα, αλλά και ο ενδεχόμενος δανεισμός του Τζιοβάνι Ντος Σάντος στη Σεβίγια, που θα ελευθερώσει άλλη μία, επιτρέπουν στους Βιλανόβα και Ζουμπιζαρέτα να κινηθούν με άνεση προκειμένου να αποκτηθεί κάποιος ποδοσφαιριστής ή ακόμα και να δηλωθεί κάποιος άλλος από τη δεύτερη ομάδα στην πρώτη (βλέπε Τεγιό)
Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου