Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Πικέ-Σακίρα:''Μπράβο Φαλκάο!''

Στο σπίτι είναι αυτό το βράδυ ο Πικέ με τη Σακίρα, βλέπουν το Ατλέτικο- Μπιλμπάο,υμνούν το Φαλκάο και γράφουν στο twitter τους.

Tw Shakira: "¡¡Bravo Falcao!! ¡Viva Colombiaaaaaaa! Shak"

Tw Pique: "!.! Γκολ Falcao! Κάποιος τραγουδάει εδώ...Ζήτω η Κολομβία!Το δεύτερο του Falcao  μου θύμισε τον Κρόιφ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: