Στο σπίτι είναι αυτό το βράδυ ο Πικέ με τη Σακίρα, βλέπουν το Ατλέτικο- Μπιλμπάο,υμνούν το Φαλκάο και γράφουν στο twitter τους.
Tw Shakira: "¡¡Bravo Falcao!! ¡Viva Colombiaaaaaaa! Shak"
Tw Pique: "!.! Γκολ Falcao! Κάποιος τραγουδάει εδώ...Ζήτω η Κολομβία!Το δεύτερο του Falcao μου θύμισε τον Κρόιφ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου