Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Ξεκίνησε και πάλι να γυμνάζεται ο Αμπιντάλ


Μέσω μηνύματος στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο Ερίκ Αμπιντάλ ενημέρωσε τους φίλους του πως ξεκίνησε και πάλι να γυμνάζεται στο γυμναστήριο του συλλόγου. Ο Ερίκ ευχαρίστησε επίσης τους Καταλανούς γιά την υποδοχή που του επιφύλαξαν κατά την πρόσφατη παρουσίαση της ομάδας στο τρόπαιο Γκάμπερ.
Ο Γάλλος διεθνής αμυντικός της Μπάρσα υποβλήθηκε τον περασμένο Απρίλιο σε μεταμόσχευση ήπατος και 5 μήνες μετά ξεκίνησε και πάλι να γυμνάζεται. Αν και οι γνώμες των ειδικών διχάζονται και κάποιοι θεωρούν πως πρέπει να αποσυρθεί οριστικά, το πιθανότερο είναι να τον ξαναδούμε στους αγωνιστικούς χώρους τον προσεχή Γενάρη. Να υπενθυμίσουμε πως ο Αμπιντάλ ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Μπάρσα λίγο πριν υποβληθεί σε μεταμόσχευση

Πηγή: pensamentcule

Δεν υπάρχουν σχόλια: