Ο προπονητής της Χετάφε, Λουίς Γκαρσία, μίλησε για την νίκη της ομάδας του επί της Ρεάλ, αλλά και για τον επαναληπτικό του Σούπερ Καπ αύριο στο Μπερναμπέου: «Είναι πάντα εξαιρετικά δύσκολο να κερδίσεις της Ρεάλ ή την Μπάρσα, αλλά τα καταφέραμε και σίγουρα αυτοί οι βαθμοί θα μας είναι πολύ χρήσιμοι. Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε όπως θα ήθελα, αλλά στο δεύτερο βελτιωθήκαμε πολύ. Είχαμε πει πριν το ματς ότι μπορεί και μια ισοπαλία να τους αποσυντόνιζε. Και πράγματι, όταν ισοφαρίσαμε, ήταν σαν να πήραμε ζωή. Ξέραμε πια ότι δεν την ήθελαν την ισοπαλία.
Στο πρώτο παιχνίδι μεταξύ τους, η Μπάρσα ήταν καλύτερη από την Ρεάλ. Η Ρεάλ όμως παίζει τώρα στην έδρα της. Πάντως ο καθένας μπορεί να κερδίσει. Θα είναι ένα πολύ όμορφο ματς, πρώτα γιατί παίζουν οι καλύτερες ομάδες του κόσμου και γιατί θα έχω την ευκαιρία να δω την Μπάρσα, με την οποία αγωνιζόμαστε σε δύο αγωνιστικές. Ο Μέσι είναι καλύτερος από τον Κριστιάνο, ξεκίνησε πιο δυνατά, πιο καλά, αν και πιστεύω ότι σύντομα και ο Πορτογάλος θα δείξει την ποιότητά του. Η Λίγκα θα κριθεί μεταξύ των δύο. Μπορεί τώρα η Ρεάλ να έχει μείνει πίσω, αλλά θα σηκώσει κεφάλι. Δεν πιστεύω ότι μπορεί κάποια άλλη ομάδα να τις κοντράρει».
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου