Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Μουρίνιο: «Απόλαυσα την αντιπαλότητα με την Μπαρσελόνα»


Το πόσο… καλύτερες και ανταγωνιστικότερες γίνονται οι Ρεάλ και η Μπαρσελόνα μέσω της αντιπαλότητας που υπάρχει μεταξύ τους, τόνισε ο Ζοζέ Μουρίνιο: «Αυτή η τιτανομαχία, αναγκάζει εμάς τους προπονητές και τους παίκτες να γινόμαστε καλύτεροι. Εγώ την απόλαυσα και την απολαμβάνω. Και οι δύο ομάδες βρίσκονται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου και παλεύουν για την πρωτοκαθεδρία του ισπανικού πρωταθλήματος, την πιο σημαντική δηλαδή στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Είμαι πεπεισμένος ότι η καλύτερη ομάδα από την Αγγλία, την Ολλανδία ή την Γερμανία, θα ήταν στην τρίτη ή την τέταρτη θέση αν αγωνιζόταν στην Πριμέρα. 


Είμαι σχεδόν 50 χρονών και νιώθω ότι βρίσκομαι ακόμα στην αρχή της καριέρας μου. Το πιο δύσκολο για μένα, ήταν ο κόσμος να έχει την αληθινή εικόνα του ποιος είμαι. Αυτό που περνάω προς τα έξω, είναι η εικόνα που έχω στο γήπεδο. Τα υπόλοιπα, που δεν αφορούν το ποδόσφαιρο, τα φυλάμε για εμάς. Όσο περνάει ο καιρός και από την στιγμή που έχεις κατακτήσει σχεδόν τα πάντα, σταματάς να είσαι τόσο εγωκεντρικός. Πάντα μου άρεσε να βλέπω την χαρά αυτών που με περιβάλλουν. Για τον λόγο αυτόν κρατάω στην καρδιά μου τις επιτυχίες με την Ίντερ. Το να είσαι σήμερα προπονητής, έχει να κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό και με τον ανθρώπινο παράγοντα. Είναι από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας». 

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: