Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Η αρχή θα είναι το ήμισυ του παντός


Με το σκορ του πρώτου αγώνα να κλείνει στο 3-2, ο σημερινός επαναληπτικός του Μπερναμπέου γιά το Super Cup μόνο εύκολος δεν φαντάζει. Η Μπάρσα καλείται να υπερασπιστεί ένα ισχνό προβάδισμα, που μάλιστα γίνεται ακόμα πιό ισχνό από τα δύο εντός έδρας γκολ που έχει δεχτεί. Αυτή τη φορά, η αναγκαιότητα να κερδίσει η ομάδα γιά να κατακτήσει το τρόπαιο ξεφεύγει απ τα επίπεδα των απλών τυπικών διακηρύξεων: αν η Μπάρσα θέλει αυτό τον τίτλο θα πρέπει να κερδίσει σήμερα το βράδυ στο Σαντιάγκο Μπερναμπέου. Και σε κάθε περίπτωση να ξορκίσει τις φετινές της αδυναμίες. 



Και δεν μιλάω τόσο γιά την αμυντική αδράνεια, όσο γιά την ένταση που δεν βγάζει απ την αρχή στο παιχνίδι της. Δεν πρέπει να ανακαλύπτουμε πάντα έναν αγωνιστικό λόγο μέσα στο ματς γιά να "θυμώνουμε" και να "απαντάμε". Εκτιμώ πως θα πρέπει να είμαστε "θυμωμένοι" απ τα αποδυτήρια. Αν η καλύτερη Μπάρσα της τελευταίας 4ετίας ήταν αυτή του 08-09, οφείλεται ακριβώς σε αυτό: ότι άρπαζε τον αντίπαλο απ τον λαιμό και τον "καθάριζε" στο τέταρτο. Εξαιρέσεις όπως αυτές του 6-2 στη Μαδρίτη, απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. 

Στον σημερινό αγώνα λοιπόν, η Μπάρσα θα πρέπει να επιδιώξει να προηγηθεί, όχι να απαντήσει στο σκορ, ούτε να αρκεστεί και πάλι σε ένα αργό παράλληλο ποδόσφαιρο κατοχής της μπάλας. Η Μπάρσα θα πρέπει να τρέξει απ την αρχή, να πιέσει σε όλο το γήπεδο και -επιτέλους- οι επιθετικοί της να πατήσουν ΚΑΙ περιοχή περιμένοντας ΚΑΙ κάθετες πάσες από το κέντρο. Βεβαίως κατανοώ πως είμαστε στην αρχή της σεζόν , πως έχουμε παίξει συνεχόμενα δύσκολα παιχνίδια, όμως τα ίδια ισχύουν και γιά την Μαδρίτη. Τη Μαδρίτη, που αν μη τι άλλο δείχνει (και είναι) αυτή τη στιγμή σε χειρότερη κατάσταση από τη Μπάρσα. 

Ωστόσο ο πληγωμένος εγωϊσμός από την τραγική αρχή στο πρωτάθλημα και την ήττα στο Καμπ Νόου την καθιστά πολύ επικίνδυνη και ο Βιλανόβα έχει απόλυτο δίκιο σ αυτό.
Η Μπάρσα θα πρέπει να εκμεταλευτεί ένα αρχικό μούδιασμα που είναι λογικό να έχουν οι γηπεδούχοι και όχι να τους δώσει τον απαραίτητο χρόνο να ανασυνταχθούν και να το πιστέψουν. 
Σήμερα το βράδυ, θα πρέπει να δούμε μιά Μπάρσα διαφορετική απ όσες έχουμε δει μέχρι τώρα.
Χωρίς ανάσα από την αρχή λοιπόν. Είναι μονόδρομος γιά την επιτυχία! 

ΥΓ. Οπως βλέπετε σήμερα δεν με απασχολεί καθόλου με ποιούς θα ξεκινήσουμε. Με όποιους και να ξεκινήσουμε, αυτό που μετράει είναι το πνεύμα που θα μας διακατέχει. Ολα τα υπόλοιπα είναι δεύτερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: