Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Μέσι, Ινιέστα και Ρονάλντο για το βραβείο του καλύτερου παίκτη


Το βραβείο για τον Καλύτερο Παίκτη θ’ απονείμει η ΟΥΕΦΑ στις 30 Αυγούστου στο Μονακό. Σύμφωνα με πληροφορίες της MARCA, οι υποψήφιοι είναι οι Μέσι, Ινιέστα και Κριστιάνο Ρονάλντο, σ’ ένα βραβείο που αποτελεί πρόβα τζενεράλε για την Χρυσή Μπάλα. Ο Λίο, ευελπιστεί να επαναλάβει την περσινή του κατάκτηση με τα 50 του γκολ στα γήπεδα της Ισπανίας και από την άλλη ο Κριστιάνο, τον ακολουθεί κατά πόδας με 46 και τον τίτλο του πρωταθλητή της Πριμέρα. Ο Αντρεσίτο, τιμήθηκε με τον τίτλο του πολυτιμότερου παίκτη του Euro και ελπίζει ότι, επιτέλους, θα έρθει η αναγνώριση που τόσο μα τόσο πολύ αξίζει. Έκπληξη ίσως αποτελεί ότι άλλα ονόματα που θεωρούνταν φαβορί, έμειναν εκτός τελικής 3άδας. Οι Τσάβι, Πίρλο, Κασίγιας, Ντρογκμπά, Τσεκ και Φαλκάο, δεν κατόρθωσαν να φτάσουν στις 3 πρώτες θέσεις.



Μεταξύ των 32 συνολικά υποψηφίων, ήταν 7 παίκτες της Μαδρίτης και 4 της Μπάρσα. Εκτός έμειναν επίσης και παίκτες όπως οι Αγουέρο, Μόντριτς, Τόρες και Σίλβα. Η προσέγγιση των ψήφων για την Χρυσή Μπάλα με βάση την συγκεκριμένη διάκριση, είναι αρκετά υψηλή. Τις θέσεις που είχαν πάρει πέρσι οι Μέσι, Τσάβι και Κριστιάνο για τον Καλύτερο Παίκτη, τις ίδιες πήραν λίγους μήνες αργότερα και για την Χρυσή Μπάλα. Για τον Καλύτερο Παίκτη, ψηφίζουν δημοσιογράφοι από 53 ομοσπονδίες που ανήκουν στην ΟΥΕΦΑ. Η τελετή θα λάβει χώρα πριν το ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ.

marca.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: