Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Ικανοποιημένος από την ομάδα και την επιστροφή Βίγια ο Τίτο




Την κατάσταση της ομάδας ανέλυσε στην χθεσινοβραδινή συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα με τη Διναμό ο Τίτο Βιλανόβα. 



"Νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο και παίζουμε καλό ποδόσφαιρο. Εχουμε ένα γκρουπ παικτών που μπόρεσαν να κάνουν 4 εβδομάδες προετοιμασία χωρίς διακοπή. Ηθελα να δώσω παραπάνω χρόνο στους διεθνείς που επέστρεψαν από το Euro αλλά η κατάσταση του αγωνιστικού χώρου δεν ήταν καλή και δεν ήθελα να το ρισκάρω. Ομολογώ πως αυτό μου άλλαξε λίγο τα σχέδια", είπε ο Τίτο ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στο μεγάλο γεγονός του αγώνα που δεν ήταν άλλο από την επιστροφή του Νταβίντ Βίγια
"Ηταν ένα πολύ ευχάριστο γεγονός αλλά επιμένω πως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Εχω ήδη πει ότι όλα θα εξαρτηθούν απ το πώς αισθάνεται ο ίδιος. Μίλησα με τους γιατρούς και τους φυσιοθεραπευτές και μου είπαν πως μπορεί να αγωνιστεί λίγα λεπτά σήμερα, οπότε είναι σημαντικό να προχωράμε βήμα-βήμα. Μας έλειψε πολύ την περασμένη σεζόν, είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης γιά μάς"
Μιλώντας γιά την απουσία του Κάρλες Πουγιόλ, ο Τίτο βεβαίωσε ότι δεν πρόκειται γιά κάτι σοβαρό "πρόκειται μόνο γιά κάποιες μικροενοχλήσεις", βεβαίωσε.
Τέλος σε ερώτηση σχετικά με τον ποιό τερματοφύλακα θα χρησιμοποιήσει στο Super Cup κόντρα στην Ρεάλ Μαδρίτης, ο Καταλανός τεχνικός δεν θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά του
"Υπάρχει χρόνος ακόμα γιά το Super Cup, οπότε δεν χρειάζεται να πάρω αυτή την απόφαση σήμερα. Θα δούμε πώς θα είναι οι παίκτες όταν επιστρέψουν από τα φιλικά των εθνικών ομάδων και τότε θα αποφασίσουμε και γιά τον τερματοφύλακα και γιά τις υπόλοιπες θέσεις", κατέληξε 

Πηγή: sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: