Όταν κάποιος είναι γιατρός, ξέρει ότι η ζωή του θα περάσει από πολλές διακυμάνσεις.
Ευτυχίας αλλά και δυσκολιών. Ικανοποίησης αλλά και λύπης. Και υπάρχουν και οι μέρες εκείνες που δύσκολα τις ξεχνάει κανείς. Η
11η Αυγούστου λοιπόν του 2012, θα είναι για τον γιατρό Ραμόν Κουγκάτ,
μια τέτοια μέρα. Ευτυχής σύμπτωση ήθελε 3 από τους παίκτες που χειρούργησε πριν
από λίγους μήνες, να κάνουν την εμφάνισή τους και πάλι στις υποχρεώσεις τους με
τις ομάδες τους. Οι δύο ήταν οι Νταβίντ
Βίγια και Αντρέου Φοντάς για την Μπαρσελόνα και ο τρίτος ο Αλεχάντρο Φαουρλίν, ένας
Αργεντινός από το Ροζάριο, που ανήκει στην QPR. Ο Φαουρλίν, στις αρχές του χρόνου υπέστη σοβαρό τραυματισμό στους
χιαστούς και έπαιξε και πάλι για λίγα λεπτά σε φιλικό της αγγλικής ομάδας
κόντρα στην Άουγκσμπουργκ. Και χτες το βράδυ, ο Ραμόν Κουγκάτ έδωσε το παρών σε
εκδήλωση που διοργανώθηκε προς τιμήν του στο χωριό του, την Αλντέα, και στην
οποία ανακηρύχτηκε επίτιμος δημότης.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου