Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ο Τίτο «αντέγραψε» την αποβολή του Πεπ!



Την πρώτη του αποβολή σαν τεχνικός της Μπάρσα, πήρε ο Τίτο Βιλανόβα στο ματς κόντρα στην Οσασούνα. Ο λόγος ήταν ότι διαμαρτυρήθηκε για το φάουλ που έκανε ο Νίνο στον Μπουσκέτς. Ο επιθετικός της Οσασούνα πήρε την μπάλα και ο κόουτς των μπλαουγκράνα είδε φάουλ. Ο διαιτητής της αναμέτρησης, Μουνίζ Φερνάντεζ, τον απέβαλλε για τις διαμαρτυρίες του. Στο φύλλο αγώνα, ανέφερε ότι ο βοηθός τον είχε προειδοποιήσει. Οι συγκρίσεις μεταξύ του Τίτο και του Πεπ θα είναι αναπόφευκτες, αλλά εδώ μιλάμε για φοβερή σύμπτωση και στις αποβολές! 


Την πρώτη φορά που ο Πεπ πήρε την άγουσα για τ’ αποδυτήρια, ήταν στο ματς πρωταθλήματος της Μπάρσα με την Οσασούνα στο Καμπ Νου. Ήταν η 24η Μαΐου του 2009 και ο λόγος ήταν η αποβολή του Μαρκ Μουνιέσα. Η Μπάρσα είχε ήδη κατακτήσει το πρωτάθλημα και περίμενε τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ στην Ρώμη. Ο Γκουαρντιόλα χειροκρότησε τον Ρούμπινος Πέρεζ για την απόφασή του και εκείνος τον απέβαλλε. Ο Τίτο, είχε αποβληθεί στις 26 Σεπτεμβρίου του 2009, στο Μάλαγα-Μπάρσα όταν ήταν ακόμα βοηθός του Πεπ. Αιτία ήταν ότι στο 74’ διαμαρτυρήθηκε σε έντονο ύφος και με υψωμένα τα χέρια.

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: