Όταν ένας παίκτης φεύγει από την Ρεάλ για να πάει στην Μπάρσα ή το αντίθετο, συνήθως φροντίζει ν’ αποφεύγει ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με την αιώνια αντιπαλότητα των δύο ομάδων, ώστε να μην αναγκαστεί να μιλήσει με τρόπο που δεν θα ήθελε για την ομάδα από την οποία προήλθε. Ο Άντε Τόμιτς πάντως κατά την διάρκεια της χτεσινής του παρουσίασης ως νέος παίκτης της Μπαρσελόνα δεν απέφυγε καμία ερώτηση: «Το να έρθει κάποιος στην Μπαρσελόνα και να θέλει να κερδίσει την Ρεάλ, αποτελεί έξτρα και επιπλέον κίνητρο. Εγώ βέβαια θέλω να παίζω και να κερδίζουμε όλες τις ομάδες, όχι μόνο την Ρεάλ.
Μου αρέσει που εδώ στην ομάδα, ο προπονητής χρησιμοποιεί περισσότερο παίκτες όπως εγώ. Και η Μπάρσα έκανε μεγάλη ζημιά σε όλους τα τελευταία χρόνια με αυτό το στιλ παιχνιδιού. Πιστεύω ότι όπως με τον Ετόρε Μεσίνα, έτσι και τώρα θα έχω την ευκαιρία και την δυνατότητα να δείξω ότι μπορώ να βοηθήσω και νιώθω πολύ τυχερός γι’ αυτό.
Στην αρχή θα νιώσω λίγο παράξενα αγωνιζόμενος κόντρα στην Ρεάλ. Με την φανέλα της Μαδρίτης είχα παίξει πολλές φορές εναντίον της Μπαρσελόνα και τώρα θα είναι το αντίθετο. Την απόφασή μου να έρθω στην Βαρκελώνη, την πήρα με γνώμονα κυρίως ότι το παιχνίδι του Τσάβι Πασκουάλ ταιριάζει περισσότερο με τα δικά μου χαρακτηριστικά. Δεν μπορώ να ξέρω για ποιο λόγο η Ρεάλ δεν με κράτησε. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ρωτήσετε τους ίδιους. Ευτυχώς πάντως που το θέμα της μεταγραφής μου ήταν χωρίς περιπλοκές και δυσκολίες και μπόρεσε να τελειώσει γρήγορα και σχετικά εύκολα. Τώρα ο πρώτος μου στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Η φανέλα μου θα έχει το νούμερο 44. Πάντα οι φανέλες μου είχαν το νούμερο 4 στην πλάτη. Η Μπάρσα έχει αποσύρει για πάντα την φανέλα με το 4, οπότε το 44 είναι μια χαρά».
Mundo Deportivo

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου