Ο Αρσέν Βενγκέρ, σε σημερινές του δηλώσεις σε Άγγλους δημοσιογράφους, παραδέχθηκε ότι δεν αποκλείει το ενδεχόμενο παραχώρησης του Άλεξ Σόνγκ, τόνισε όμως ότι ακόμη δεν υπάρχει καμία επαφή με την Μπάρσα.
Ο Αλσατός τεχνικός, που σίγουρα δεν θα βρίσκεται και στην καλύτερη διάθεση, μετά και την μετακίνηση του Φάν Πέρσι στην Γιουνάιτεντ, ρωτήθηκε αν υπάρχει περίπτωση απόκτησης ή παραχώρησης άλλων ποδοσφαιριστών. -Και τα δύο μπορεί να συμβούν, αλλά αυτό που τώρα με ενδιαφέρει, είναι η πρεμιέρα του πρωταθλήματος απέναντι στην Σάντερλαντ. Στο κέντρο έχουμε 6-7 ποδοσφαιριστές, οπότε έχουμε μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, υπερθεμάτισε ο Βενγκέρ, που υπολογίζει και στην επιστροφή των Ουϊλσιρ και Ντιαμπί, ενώ δεν έκρυψε και το ενδιαφέρον της ομάδας του, για τον Σαχίν, παίκτη που απασχολεί και την Λίβερπουλ.
Εν τω μεταξύ, χθεσινό δημοσίευμα της metro.co.uk που αναπαρήγαγε σήμερα και ο Καταλανικός τύπος, ισχυρίζεται ότι ο Βενγκέρ προτίθεται να συναντηθεί με τον Σόνγκ, για να συζητήσουν πρόσωπο με πρόσωπο, το τι μέλλει γενέσθαι. Ο προπονητής της Άρσεναλ εμφανίζεται επίσης χολωμένος από την στάση του μάνατζερ του Καμερουνέζου χαφ, τον οποίο κατηγορεί ότι φούσκωσε τα μυαλά του παίκτη του, προτείνοντας τον σε κορυφαίες ευρωπαϊκές ομάδες. Σύμφωνα πάντα με το συγκεκριμένο δημοσίευμα, αν ο Σόνγκ εκφράσει την επιθυμία του στον Βενγκέρ να φύγει από το Λονδίνο, τότε οι διαπραγματεύσεις θα επιταχυνθούν.
SkySports.com / Guardian.co.uk / metro.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου