Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Φοντάς : Θα παλέψω για να γίνω σημαντικός


Ο Αντρέου Φοντάς, που σήμερα αναμένεται να πάρει το πράσινο φως από το ιατρικό επιτελείο για να μπει ξανά σε φουλ αγωνιστικούς ρυθμούς, μήνες μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο δεξί γόνατο, στις 12 Ιανουαρίου στην Παμπλόνα, δήλωσε αποφασισμένος να πετύχει με την φανέλα της Μπάρσα.


Όταν είσαι τραυματίας, όλα είναι πολύ δύσκολα. Είναι δύσκολο να είσαι μακριά από την ομάδα. Έχει περάσει πολύ καιρός από τον τραυματισμό μου και τώρα θέλω να επιστρέψω.

Πιστεύω ότι η ατυχία μου με δυνάμωσε πολύ, τουλάχιστον ψυχικά. Ούτε που πέρασε από το μυαλό μου να φύγω από την ομάδα. Το μόνο μου μέλημα, ο μόνος μου στόχος ήταν να γίνω καλά και να παλέψω με όλες τις δυνάμεις μου, για να γίνω σημαντικό κομμάτι αυτής της ομάδας.

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του συλλόγου, όσον αφορά την μεταγραφική ενίσχυση στην άμυνα? Αν έρθει κάποιος παίκτης, θα συνεργαστούμε μαζί του. Πρέπει όμως όλοι να δείξετε εμπιστοσύνη και στους γηγενείς παίκτες. Ο Μπαρτρά για παράδειγμα είναι σπουδαίος και τα πηγαίνει περίφημα.





Δεν υπάρχουν σχόλια: