Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Κρίση...


Η μεταγραφή του Jordi Alba από τη Βαλένθια στη Μπάρσα για 14 M είναι αυτή τη στιγμή η ακριβότερη μετεγγραφή του καλοκαιριού στην Ισπανία. [via sport]

Alba: "Καταγγελίες από  Μαδρίτη γιατί δεν κλήθηκα στην εθνική; Ο προπονητής αποφασίζει.Ήμουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, τώρα μπορώ να περνώ περισσότερο χρόνο στην Μπάρσα" 

«Σούπερ Καπ; Είναι φυσιολογικό να  υπάρχει ένταση όταν συναντιούνται δυο μεγάλες ομάδες. Πρέπει να αφήσουμε αυτό που συνέβη πέρυσι πίσω μας και να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι." 

Δεν υπάρχουν σχόλια: