Alba: "Καταγγελίες από Μαδρίτη γιατί δεν κλήθηκα στην εθνική; Ο προπονητής αποφασίζει.Ήμουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, τώρα μπορώ να περνώ περισσότερο χρόνο στην Μπάρσα"
«Σούπερ Καπ; Είναι φυσιολογικό να υπάρχει ένταση όταν συναντιούνται δυο μεγάλες ομάδες. Πρέπει να αφήσουμε αυτό που συνέβη πέρυσι πίσω μας και να επικεντρωθούμε στο παιχνίδι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου