Ο πρόεδρος Σάντρο Ροσέλ, οι αντιπρόεδροι Τζοζέπ Μαρία Μπαρτομέου και Κάρλες Βιγιαρούμπι και ο τεχνικός διευθυντής, Αντόνι Ζουμπιζαρέτα, είναι οι επικεφαλής της αποστολής της Μπάρσα που ταξιδεύει σήμερα το πρωί (11 τοπική ώρα) για την Μαδρίτη, με στόχο τον πρώτο τίτλο της σεζόν. Απόψε, κρίνεται στο Μπερναμπέου ο νικητής του ισπανικού Σούπερ Καπ. Οι Καταλανοί έχουν προβάδισμα 3-2 έναντι της Ρεάλ. Οι παίκτες θα είναι και αυτοί άπαντες παρόντες, εκτός των Αμπιντάλ και Μουνιέσα, που θ’ απουσιάζουν για τους γνωστούς λόγους. Απουσία της τελευταίας στιγμής θα είναι αυτή του Ιμπραήμ Αφελάι, που ζήτησε άδεια να μείνει στην Βαρκελώνη για να ξεκαθαρίσει το μέλλον του.
Οι Τιάγκο και Κουένκα, μολονότι δεν έχουν πάρει ακόμα την έγκριση των γιατρών για να επιστρέψουν κανονικά στις υποχρεώσεις τους, ταξιδεύουν μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες τους, ώστε να μην λείπει κανείς από ενδεχόμενη νίκη και κατάκτηση του τροπαίου. Ούτε και ο αρχηγός, Κάρλες Πουγιόλ, θα λείψει. Παρά το γεγονός ότι υπέστη κάταγμα στο ζυγωματικό, θα φοράει μια ειδική προστατευτική μάσκα, όπως αποκάλυψε ο Τίτο Βιλανόβα.
ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου