Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Όλοι στη Μαδρίτη!

Όλοι οι παίκτες αναμένεται να ταξιδέψουν αύριο στη Μαδρίτη για τον επαναληπτικό του Σουπερκόπα εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης! 25 παίκτες εκτός  Μουνιέσα και Αμπιντά που θα μείνουν πίσω στη Βαρκελώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: