Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Μουρίνιο: «Δεν έπρεπε να επιτεθώ στον Βιλανόβα»


Αποκλειστική συνέντευξη παραχώρησε ο Ζοζέ Μουρίνιο στο “Fox Sport” στην οποία αναγνώρισε ότι, πράγματι, δεν έπρεπε να χώσει το δάχτυλό του στο μάτι του Βιλανόβα! «Όντως δεν έπρεπε να βάλω το δάχτυλό μου στο μάτι του Τίτο. Προφανώς και δεν θα έπρεπε να το έχω κάνει, αλλά δεν είμαι και κανένας ανόητος που δεν κουβαλάει μια ιστορία πίσω του και που κάποιες φορές με κάνει να χάνω τον έλεγχο. Αυτό είναι κάτι το οποίο δουλεύω πολύ με τους παίκτες μου και θέλω να τους μάθω να ελέγχουν το θυμικό τους και να επικεντρώνονται στην δουλειά τους. Εκεί έκανα το λάθος και δεν ψάχνω δικαιολογίες. Έκανα λάθος και τέλος. Εξάλλου, όπως είπε και ο ίδιος ο Τίτο λίγες βδομάδες νωρίτερα, είναι μια εικόνα που θα μείνει για πάντα και δυστυχώς είναι μια εικόνα αρνητική που δεν χωράει λέξεις. Μεταξύ μας δεν υπάρχει πρόβλημα. Χαιρετιόμαστε κανονικά και η ιστορία έχει λήξει. Σκοπός είναι να μην επαναληφθεί κάτι παρόμοιο.


Αυτά που κάνω εκτός αγωνιστικών χώρων δεν μου αρέσει να βγαίνουν στην δημοσιότητα και να γίνονται αντικείμενο σχολιασμού. Η ιδιωτική μου ζωή είναι αυτό ακριβώς, ιδιωτική και δεν θέλω να την παραβιάζει κανένας. Σαν διακριτικοί άνθρωποι, θέλουμε να τα κάνουμε όλα φυσιολογικά και χωρίς εξάρσεις. Στο ποδόσφαιρο, είμαι όπως με βλέπετε. Ζω το ποδόσφαιρο και υπάρχω μαζί με αυτό, όπως έκανα όταν ήμουν παιδί. Ίσως να μην δίνω τόση προσοχή στο πώς βγαίνει η εικόνα μου προς τα έξω πολλές φορές και η συμπεριφορά που εισπράττουν πολλοί να είναι έξω από τα συνηθισμένα και μπορεί και πιο επιθετική, αλλά είμαι αυτός που είμαι» κατέληξε.

ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: