![]() |
| Σπάνια φωτογραφία αρχείου |
Σύμφωνα με την El PAIS, το κλίμα στην πρώτη προπόνηση της Ρεάλ Μαδρίτης μετά την ήττα από την Χετάφε ήταν ιδιαίτερα βαρύ. Ο Μουρίνιο συγκέντρωσε τους παίκτες του και τους κάλεσε να κάνουν την αυτοκριτική τους. Ο πρώτος που πήρε τον λόγο ήταν ο αρχηγός Ικερ Κασίγιας ο οποιός πάντως μόνο αυτοκριτικός δεν ακούστηκε: " Ο πρώτος που πρέπει να κάνει αυτοκριτική είσαι εσύ", φέρεται να είπε στον Πορτογάλο, γιά να συνεχίσει "Είναι αλήθεια πως δεν παίξαμε καλά, όμως είναι η τελευταία φορά που κατηγορείς τους παίκτες δημόσια", προειδοποίησε ο Κασίγιας
Πηγή: El Pais

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου