Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Και πάλι "στα μαχαίρια" Μουρίνιο και Κασίγιας

Σπάνια φωτογραφία αρχείου

Σύμφωνα με την El PAIS, το κλίμα στην πρώτη προπόνηση της Ρεάλ Μαδρίτης μετά την ήττα από την Χετάφε ήταν ιδιαίτερα βαρύ. Ο Μουρίνιο συγκέντρωσε τους παίκτες του και τους κάλεσε να κάνουν την αυτοκριτική τους. Ο πρώτος που πήρε τον λόγο ήταν ο αρχηγός Ικερ Κασίγιας ο οποιός πάντως μόνο αυτοκριτικός δεν ακούστηκε: " Ο πρώτος που πρέπει να κάνει αυτοκριτική είσαι εσύ", φέρεται να είπε στον Πορτογάλο, γιά να συνεχίσει "Είναι αλήθεια πως δεν παίξαμε καλά, όμως είναι η τελευταία φορά που κατηγορείς τους παίκτες δημόσια", προειδοποίησε ο Κασίγιας

Πηγή: El Pais

Δεν υπάρχουν σχόλια: