Για όλα μίλησε ο μεγαλύτερος παίκτης όλων των εποχών για τη Ρουμανία.Για την Μπάρσα,τον Πεπ,το Μέσσι.Μεταξύ 1994 και 1996 ο Gica Hagi έπαιξε δύο σεζόν στην ομάδα της Μπάρσα:'"Έχω
φίλους και έχω κρατήσει αναμνήσεις από τα δύο χρόνια, όπου έμαθα πολλά. Έζησα
μεγάλες στιγμές, αλλά ήταν κρίμα που δεν κερδίσαμε τίποτα", θυμάται ο
Ρουμάνος. ''Μου άρεσε ο τρόπος που έπαιζε η Μπάρσα και γι'αυτό υπέγραψα τότε.'' Εξέφρασε το θαυμασμό του για την Μπαρσελόνα διαχρονικά και μίλησε για το Μέσσι:"Η Λίγκα και η Ομοσπονδία στη Ρουμανία δεν έχουν προγραμματίσει καμιά εκδήλωση στην
Ρουμανία.Μόνο αυτό το παιχνίδι.Υπάρχει μεγάλος σεβασμό για τον
σύλλογο...Η Μπάρσα είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στον κόσμο. Το ποδόσφαιρο που παίζει το αγαπά ο καθένας και γράφει ιστορία. Ο Μέσσι είναι αριστεροπόδαρος σαν κι εμένα. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι φαινόμενο, αλλά εγώ επιλέγω το Μέσσι". Τέλος για τα τέσσερα χρόνια της ομαδας του Πεπ τόνισε:''Αυτό που έγινε ήταν εκπληκτικό και απίστευτο.''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου