Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Jordi Alba: Ήρθα για να μάθω


Δηλώσεις έκαναν ο Ζόρντι Άλμπα και ο "Ράπερ" Πίντο, στο Βουκουρέστι, στην συνέντευξη τύπου πριν από το σημερινό φιλικό.

Ας δούμε τι δήλωσαν:

Ο Άλμπα γνωρίζοντας την δυσκολία που υπάρχει για να καθιερωθείς στην 11αδα της Μπάρσα δήλωσε:

Θα δουλέψω σκληρά για να παίξω όσο περισσότερο μπορώ, αν και μου είναι ξεκάθαρο σε ποιον σύλλογο έχω έρθει και πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις μία θέση στην ενδεκάδα 
Σχετικά με την μη κλήση του από τον Ντελ Μπόσκε είπε: 
Ο προπονητής ετοιμάζει την λίστα και η απόφαση είναι δική του. Ήμουν στους ολυμπιακούς και τώρα δεν θα πάω στο φιλικό, οπότε μπορώ να δουλέψω με την ομάδα μου
Ενώ για το Σούπερ Καπ είπε: 
Μακάρι να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τον πρώτο τίτλο

Από την πλευρά του ο Πίντο σχολίασε την αλλαγή από Πεπ σε Τίτο
Το πιο βασικό είναι πως οι πυλώνες μένουν οι ίδιοι, με κάποιες αλλαγές στις προπονήσεις και στα παιχνίδια. Τον βλέπω να εμβαθύνει πολύ στην δουλειά του με πολλή όρεξη για δουλειά κάτι το οποίο μας μεταδίδει. 
Για το σημερινό παιχνίδι...
Θέλουμε ο κόσμος να απολαύσει το θέαμα και να συνεχίσουμε με την προετοιμασία μας. Στην Ρουμανία κάθε φορά το επίπεδο ανεβαίνει όλο και περισσότερο. 
Τέλος απαντώντας σχετικά με την επιτυχία του στις αποκρούσεις πέναλτι...
Ο παράγοντας τύχη μετράει πολύ. Όπως και το να αναλύεις το πως παίζει ο κάθε παίκτης. 

Πηγή: Fcbarcelona.cat

Δεν υπάρχουν σχόλια: