Ο πρώην προπονητής της Μπαρσελόνα Πεπ Γουαρδιόλα σε πρόσφατη
συνέντευξη που παραχώρησε σε Αμερικάνικο τηλεοπτικό κανάλι (Beinsport)
εξηγεί μερικούς από τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να μείνει στη Νέα Υόρκη.
Ο Πεπ μετά από την προπονητική του θητεία
στον πάγκο της Μπαρσελόνα αποφάσισε μα ζήσει στις Ηνωμένες πολιτείες καθαρά για
προσωπικούς λόγους. «Ήρθα στη Νεα Υόρκη για να μάθω περισσότερα για τον Αμερικάνικο
τρόπο ζωής. Ελπίζω να βελτιώσω τα Αγγλικά μου,το ίδιο και τα παιδιά μου»
Όταν ρωτήθηκε για τον τρόπο που θα βλέπει τους
αγώνες της Μπάρσα, ως απλός φίλαθλος ή σαν προπονητής, ο Πεπ ήταν κατηγορηματικός.
«Σαν προπονητής. Πάντα σαν προπονητής»
Όσον αφορά τις προβλέψεις του για το φετινό
πρωτάθλημα και για τους πρώην παίκτες του ο Γουαρδιόλα ήταν επιφυλακτικός. «Πρέπει
να περιμένουμε 10 παιχνίδια τουλάχιστον για να μπορέσουμε να βγάλουμε συμπεράσματα
.Μπαρσελόνα και Ρεαλ είναι πολύ μεγάλες ομάδες.»
Για πιθανό πρωταθλητή Πεπ είπε πως το
σημαντικό είναι να κερδίσεις τα μεγάλα παιχνίδια «Πάντα θέλεις να κερδίζεις το
πρωτάθλημα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να κερδίσεις παιχνίδια κλειδιά, όπως αυτά
με την Ρεαλ Μαδρίτης. Εάν η Μπάρσα κυριαρχήσει σε αυτά μπορεί και πάλι να κατακτήσει
το πρωτάθλημα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου