Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Vilanova: "Ο Valdes είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας στον κόσμο."



Η τελευταία προπόνηση της ομάδας πριν από το ταξίδι στην Pamplona ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί. Ο Thiago πήρε μέρος στο ζέσταμα και ύστερα συνέχισε την αποθεραπεία του. Η αποστολή για το πρώτο παιχνίδι εκτός έδρας ανακοινώθηκε στην συνέντευξη τύπου του Tito Vilanova και περιλαμβάνει 20 άτομα, μεταξύ των οποίων και του νέου προσώπου της ομάδας Alex Song.

O Tito Vilanova μίλησε για την μεγάλη σημασία του τερματοφύλακα Victor Valdes για την ομάδα και ηρέμησε τις φωνές που ακούγονται μετά το λάθος του στο Super Cup ενάντια στην Real.
“O Victor προπονήθηκε καλά και αισθάνεται πολύ καλά. Έχει δυνατό χαρακτήρα. Μένω έκπληκτος που ακόμη τον αμφισβητούν. Ήταν αποφασιστικός σε 3 Champions League. Για μένα είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας στον κόσμο και ιδανικός για την Barcelona.”


H μεταγραφολογία του καλοκαιριού μιλούσε συνεχώς για πιθανή μετακίνηση του Tello, αλλά ο τεχνικός των blaugrana απέκλεισε όλα τα σενάρια δηλώνοντας: Ήταν σίγουρο ότι ο Tello θα έμενε. Δεν υπήρχε ποτέ αμφιβολία. Για μας ήταν πάντα ξεκάθαρο ότι θα έμενε με την πρώτη ομάδα.”, όμως δεν απέκλεισε την μεταγραφή των Dos Santos, Afellay και Fontas.
“Δεν μπορούν να μείνουν όλοι. Μέχρι της 31 Αυγούστου μπορεί να μείνουν, μπορεί και να φύγουν.”

Το ταξίδι στην Pamplona είναι πολύ σημαντικό για μια πληθώρα λόγων. Πρώτο παιχνίδι εκτός έδρας, 3 ακόμη βαθμοί και προηγείται του δεύτερου αγώνα με την Real Madrid για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου της χρονιάς.
“Το Reyno de Navarra είναι δύσκολο στάδιο. Πέρσι η ομάδα έχασε το πρωτάθλημα εκεί. Γιαυτό τώρα είναι το πιο σημαντικό παιχνίδι παρότι είναι ανάμεσα στα παιχνίδια για το Super Cup της Ισπανίας.”

Ο Alex Song είναι για πρώτη φορά μέρος της αποστολής της ομάδας. Ο Καμερουνέζος, που βρίσκεται στην Βαρκελώνη σχεδόν μια εβδομάδα, ίσως να μπορέσει να κάνει το ντεμπούτο του αυτό το Σαββατοκύριακο.
“Ο Song έχει κάνει λίγες προπονήσεις, αλλά του εξηγήσαμε κάποια συστήματα και θα δούμε αν θα παίξει. Θα μπορούσε να παίξει ως μέσος ή κεντρικός αμυντικός. Προσαρμόζεται γρήγορα και προέρχεται από μια ομάδα με παρόμοιες διαδικασίες με την Barcelona.”

Ένας άλλος αμυντικός, ο Gerard Pique, έχει ξεκινήσει αρκετά εντυπωσιακά την φετινή σεζόν και δεν θυμίζει σε τίποτα τον κακό περσινό του εαυτό.
“Ο Pique τα πήγε πολύ καλά στην προετοιμασία. Την προηγούμενη σεζόν είχε την ατυχία να τραυματιστεί από την αρχή. Μακάρι φέτος να μην έχει φυσικά προβλήματα.”

Εξίσου καλές ήταν οι δηλώσεις του περί Alexis και Puyol. Και οι δύο βρίσκονται σε καλή κατάσταση και είναι έτοιμοι να αγωνιστούν στα παιχνίδια που έρχονται.
Ο Alexis είναι πολύ καλά. Μας βοήθησε πολύ στον προηγούμενο αγώνα και πιστεύω πως θα έχει πολύ καλή σεζόν. Ο Puyol προπονήθηκε καλά. Μίλησα μαζί του και μου είπε ότι είναι καλά.”

Δεν υπάρχουν σχόλια: