Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα το απόγευμα ο Βίγια και μίλησε για τον τραυματισμό του και την επάνοδό του στην ομάδα.
Βίγια: '' Το να βιαστούμε δεν θα είχε νόημα.. Έχω μείνει έξω για τόσο πολύ καιρό, 10-15 ημέρες δεν θα κάνουν τη διαφορά .Τώρα είμαι έτοιμος όταν ο προπονητής με χρειαστεί."
"Δεν πάω φοβισμένος ότι θα τραυματιστώ και πάλι. Οι καλύτεροι εμπειρογνώμονες έχουν μεριμνήσει ότι το πόδι μου έχει επουλωθεί καλά."
«Έμεινα έξω για 8 μήνες, χρειάζονται ακόμα λεπτά για να μπω στο ρυθμό. Σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα θα έπαιζα ήδη, αλλά εδώ είναι Μπάρσα..."
"Η έξοδος στη Χεταφέ σηματοδοτείται στο ημερολόγιο ως η πιο περίπλοκη..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου