Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Βίγια:''Δε τρέχει τίποτα για 10-15 μέρες''

Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα το απόγευμα ο Βίγια και μίλησε για τον τραυματισμό του και την επάνοδό του στην ομάδα.

Βίγια: '' Το να βιαστούμε δεν θα είχε νόημα.. Έχω μείνει έξω για τόσο πολύ καιρό, 10-15 ημέρες δεν θα κάνουν τη διαφορά .Τώρα είμαι έτοιμος όταν ο προπονητής με χρειαστεί."

 "Δεν πάω  φοβισμένος ότι θα  τραυματιστώ και πάλι. Οι καλύτεροι εμπειρογνώμονες έχουν μεριμνήσει ότι το πόδι μου έχει επουλωθεί καλά."

«Έμεινα  έξω για 8 μήνες, χρειάζονται ακόμα λεπτά για να μπω στο ρυθμό. Σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα θα έπαιζα ήδη, αλλά εδώ είναι Μπάρσα..."

 "Η έξοδος στη Χεταφέ  σηματοδοτείται  στο ημερολόγιο ως η πιο περίπλοκη..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: