Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΞΩ ΓΙΑ 10-15 ΜΕΡΕΣ Ο ΙΝΙΕΣΤΑ

Επίσημο: Ο Iniesta έχει  τραυματισμό των μυών του μηρού και θα μείνει εκτός δράσης για 10 έως 15 ημέρες
 
O Alba έχει  γρίπη, θα έχει νέες εξετάσεις την Παρασκευή για να διαπιστωθεί αν θα είναι διαθέσιμος για τον αγώνα με την Χετάφε το Σάββατο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: