Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Πως Σχολίασε Ο Ολεγκέρ Το Άρθρο Που Του Αφιέρωσαν Το barcelonismo.gr Και Οι balacticos

Του Νϊκου Περπερίδη

Το να γράφεις ένα άρθρο-αφιέρωμα σε κάποιον παίκτη και να έχεις την τύχη να το διαβάζει και ο ίδιος, δεν είναι κάτι που σου συμβαίνει κάθε μέρα. Πόσο μάλλον όταν δεν είσαι δημοσιογράφος και δεν έχεις την δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας με τους πρωταγωνιστές των γηπέδων. Ωστόσο το διαδίκτυο κάνει θαύματα. Το βράδυ της 10ης Σεπτεμβρίου και με αφορμή την ημέρα εθνικής μνήμης των Καταλανών, είχα την τύχη να συνομιλήσω μέσω του twitter, με τον Ολεγκέρ Πρέσας, τον πρώην παίκτη της Μπάρσα.


Μέσα από την κουβέντα μας, είχα την ευκαιρία να τον παραπέμψω λοιπόν στο σχετικό άρθρο που του είχαμε αφιερώσει πρώτα στο barcelonismo.gr, τον Οκτώβριο του 2011 και έπειτα και στο προσωπικό μου blog, τους balacticos (θυμηθείτε το ΕΔΩ και ΕΔΩ)και η αντίδραση του ήταν πραγματικά συγκινητική. Ο Ολεγκέρ μας ευχαρίστησε και το ανήρτησε μάλιστα στον προσωπικό του λογαριασμό, παραθέτοντας και κάποια αποσπάσματα του, στα ελληνικά! Στη συνέχεια μάλιστα της συζήτησης μας, έστειλε και ένα μήνυμα ευχαριστιών προς τους Έλληνες που υποστηρίζουν (με όποιο τρόπο μπορούν) την ανεξαρτησία της Καταλονίας, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω (στην φωτογραφία). Στα χρόνια που ασχολούμαι με την αρθρογραφία, ομολογώ ότι υπήρξαν στιγμές σκληρές, πολύ σκληρές. Περιστατικά σαν αυτό, ομολογώ ότι έχουν την ικανότητα να σου δώσουν την δύναμη να συνεχίσεις, πάντα βέβαια με υπευθυνότητα, υπομονή και αξιοπρέπεια. Το μήνυμα του Ολεγκέρ, δεν νιώθω ότι έχει αποδέκτη εμένα, αλλά όλους όσους αγαπάμε την Καταλονία και την Μπάρσα. Σαν άλλος ταχυδρόμος λοιπόν, το παραδίδω σε όλους εσάς.




Όσον αφορά τους χθεσινούς εορτασμούς της 11ης Σεπτεμβρίου από τους Καταλανούς (έχουμε αναφερθεί εκτενώς παλαιότερα ΕΔΩ και ΕΔΩ)έλαβαν χώρα χθες, με μια μεγαλειώδη ειρηνική διαδήλωση, την μεγαλύτερη που πραγματοποιήθηκε ποτέ στην Καταλονία. 

Πάνω από 1.500.000 άνθρωποι φώναξαν ότι θέλουν μια Καταλονία ανεξάρτητη, πλημμυρίζοντας τους δρόμους της Βαρκελώνης και στέλνοντας ηχηρό μήνυμα σε όλο τον κόσμο, που αρχίζει πλέον να καταλαβαίνει, ότι το Καταλανικό ζήτημα δεν είναι μια αφηρημένη ουτοπία, αλλά μία πραγματικότητα.Τα μεγαλύτερα ΜΜΕ του κόσμου, πρόβαλλαν εκτενώς την χθεσινή διαδήλωση: BBCLe MondeThe GuardianWhasington PostRepubllica κ.α. αναφέρθηκαν στο μέγεθος και τον σκοπό της συγκέντρωσης. Βροντερό παρών έδωσε φυσικά και ο αθλητικός κόσμος, προεξάρχοντος της Μπαρσελόνα, που εκπροσωπήθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο, Σάντρο Ροσέλ αλλά και αντιπροσώπους από όλα τα τμήματα του συλλόγου. Επειδή όμως μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από το Naciodigital.cat και το Punt Avui.






















Δεν υπάρχουν σχόλια: