Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Παρουσιάστηκε ο Στέρμπικ!



Η ομάδα χάντμπολ της Μπαρσελόνα παρουσίασε τον τερματοφύλακα, Άρπαντ Στέρμπικ, ο οποίος αποκτήθηκε από την Ατλέτικο Μαδρίτης για τα επόμενα 5 χρόνια. Ο σύλλογος εκτίμησε και εξήρε την προσπάθεια που έκανε ο Στέρμπικ για να έρθει στην Βαρκελώνη, όπου θα κερδίζει λιγότερα χρήματα απ’ όσα στην Ατλέτικο. Όπως είπε και ο ίδιος: «Δεν έχουν όλα να κάνουν με τα λεφτά. Στην παλιά μου ομάδα ήμουνα 8 χρόνια και ύστερα από τόσο καιρό, ίσως να χρειάζεται μια αλλαγή. Πολλές φορές, επιζητάς και ο ίδιος την αλλαγή για να έχεις περισσότερα κίνητρα. 


Ξέρω ότι εδώ πρέπει να παλέψω για την θέση μου, γιατί η ομάδα έχει δύο εξαιρετικούς τερματοφύλακες. Θα ξεκινήσω από το μηδέν. Η Μπάρσα και το 2003 προσπάθησε να με αποκτήσει και πάντα ήθελα να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα. Έφυγα από μια μεγάλη ομάδα και ήρθα σε μια μεγαλύτερη». Ο αθλητικός διευθυντής της ομάδας, Ενρίκ Μασίπ, χαρακτήρισε «ευλογημένο πρόβλημα» το να πρέπει ο προπονητής να διαλέξει μεταξύ τριών κορυφαίων τερματοφυλάκων.


ElMundoDeportivo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: