Ο Τίτο Βιλανόβα μπορεί να είδε το ματς της Μπάρσα κόντρα στην Βαλένσια από τις κερκίδες του Καμπ Νόου, αλλά έδωσε κανονικά το παρών στην συνέντευξη Τύπου: «Ήταν σημαντικό να κρατήσουμε το 0 στην εστία μας. Είναι δύσκολο βέβαια να έχεις σκορ 1-0 γιατί μπορεί ανά πάσα στιγμή να ισοφαριστείς, αλλά γενικά είχαμε τον έλεγχο του παιχνιδιού. Θα μπορούσαμε να έχουμε βάλει κι άλλο γκολ στο πρώτο ημίχρονο και να είμαστε πιο ήσυχοι. Φάνηκε ότι το ματς στο Μπερναμπέου μας κούρασε. Παίζαμε 60 λεπτά με παίκτη λιγότερο και αυτό ήταν κουραστικό. Έχουμε κάνει μια καλή αρχή στο πρωτάθλημα. Πρέπει σαφώς να βελτιώσουμε αρκετά πράγματα, αλλά είχαμε και τις καλές μας στιγμές. Δεν μπορούμε από τώρα να παίζουμε όπως θα παίζουμε τον Απρίλιο, οπότε θα έχουμε περισσότερο ρυθμό και άλλη φρεσκάδα. Καμία ομάδα εξάλλου δεν αποδίδει όπως θα ήθελε τέτοια εποχή.
Η απόδοση του Σεσκ δεν είναι κάτι που με ανησυχεί. Έπαιξε καλά και είχε και ευκαιρίες για γκολ. Ο Σονγκ τα πήγε περίφημα και μολονότι είναι μόλις λίγο καιρό κοντά μας, έχει δείξει ότι είναι ένας γρήγορος, ικανός και έξυπνος παίκτης. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευχαριστημένος από το ντεμπούτο του στο πρωτάθλημα. Έκανε αυτό που του ζήτησα και μπορεί να παίξει και σαν στόπερ και μπροστά από τους αμυντικούς. Από την στιγμή που ο Σεϊντού δεν είναι πια μαζί μας, κάποιος έπρεπε να καλύψει το κενό του. Ο Αντριάνο ήταν πολύ καλός στο τέλος της περσινής σεζόν και ξεκίνησε και φέτος πού δυνατά. Πολύ ικανοποιημένος είμαι και από το ξεκίνημα του Πέδρο. Πέρσι είχε πολλά προβλήματα, αλλά για μας είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης και ελπίζω ότι θα συνεχίσει έτσι.
Η αλλαγή του Άλβες ήταν καθαρά για προληπτικούς λόγους και για να τον προφυλάξουμε. Δεν θέλω να σχολιάσω τα όσα λέγονται γύρω από τον Ρονάλντο ή τα όσα είπε ο ίδιος. Δουλειά δική μου είναι ν’ ασχολούμαι με την ψυχολογική κατάσταση των δικών μου παικτών. Δεν είναι κάτι που με απασχολεί, με νοιάζει μόνο τι κάνουν οι δικοί μου και πώς είναι» κατέληξε.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου