Και ενώ η σημερινή μέρα για τους παίκτες της Μπάρσα είχε την καθιερωμένη πρωινή προπόνηση στο Καμπ Νόου κι αυτή τη στιγμή ξεκουράζονται στα σπίτια τους μέχρι να έρθει η ώρα να πάνε στο γήπεδο, ο Άλβες ξύπνησε με κέφια και αισιοδοξία αυτό το κυριακάτικο πρωινό. Έβαλε μαλλιά και έγραψε στο twitter του: "Απολαύστε τη ζωή, γιατί, καλή ή κακή, είναι η μόνη που έχετε.'' Ο Άλβες, πηγή χαράς και αισιοδοξίας στην Μπαρσελόνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου