Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Άλμπα: «Δεν έπαιξα με πυρετό στην Εθνική»


Έτοιμος να επανεμφανιστεί μετά την ίωση που τον ταλαιπώρησε για μέρες είναι ο Τζόρντι Άλμπα που φρόντισε πάντως να διαψεύσει ότι αγωνίστηκε άρρωστος για λογαριασμό της Εθνικής: «Δεν έπαιξα ενώ ήμουν άρρωστος. Λέγανε ότι αγωνίστηκα με πυρετό, αλλά αυτό είναι ψέματα. Ούτε φταίνε οι Αγώνες για το ότι αρρώστησα. Ήταν μια μοναδική ευκαιρία, άσχετα με το ότι δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμενα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι και πάλι στην Μπάρσα και που η προσαρμογή μου πηγαίνει καλά.


Σε αυτήν την ομάδα είμαστε όλοι σημαντικοί και όλοι μπορούμε να προσφέρουμε. Τα υπόλοιπα τα αποφασίζει ο κόουτς. Έρχεται τώρα το παιχνίδι με την Σεβίλλη και θα πρέπει πιστεύω να δώσουμε μεγάλη προσοχή στον Νάβας. Είναι πολύ γρήγορος και πολύ ταλαντούχος και θα πρέπει να προσπαθήσουμε να τον σταματήσουμε. Κανείς δεν θα πίστευε ότι η Ρεάλ θα έχανε τόσους πόντους, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο και θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε μας. Τα όσα έγιναν δήθεν μεταξύ του Μέσι και του Βίγια, κακώς τα συζητάμε ακόμα. Είναι πολύ λογικό να έχουμε τέτοια στους αγώνες. 

Ο Τσάβι και ο Πουγιόλ είναι παραδείγματα για εμάς και σαν παίκτες και κυρίως σαν άνθρωποι. Μακάρι να τους έχουμε κοντά μας για πολλά χρόνια ακόμα. Τον Άμπι δεν το ξέρω και πολύ αλλά από αυτά που έχω δει και όσα μου έχουνε πει πρόκειται για σπάνιο άνθρωπο και επαγγελματία. Είναι πολύ σημαντικός και για την ομάδα και για τον κόσμο».

sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια: