Στα μικρόφωνα του “Catalunya Informacio” μίλησε ο πρόεδρος της Μπάρσα, Σάντρο Ροσέλ, για όλα τα θέματα που αφορούν την μπλαουγκράνα επικαιρότητα. Εκτός από το τι θα γίνει με την ανανέωση του Μέσι και τα όσα έχει κάνει ο Τίτο σαν πρώτος προπονητής της ομάδας, συζητήθηκε και το θέμα της κατασκευής ή αναμόρφωσης του Καμπ Νόου. Ένα θέμα που θα είναι κεντρικό στην Συνέλευση του ερχόμενου Σαββάτου: «Είναι ένα θέμα πάνω από διοικήσεις και οτιδήποτε άλλο και βρίσκεται στα χέρια των μελών. Πρόκειται για μια απόφαση που θα μείνει για τα επόμενα 100 χρόνια και που θα είναι εκεί για τις επόμενες δύο ή τρεις γενιές. Πρέπει να πάρουμε μια σωστή απόφαση και για τον λόγο αυτό, οφείλουμε να ξέρουμε τι θέλει η πλειοψηφία. Υπάρχουν 3 επιλογές: να γίνει ένα καινούριο γήπεδο, ν’ αναμορφωθεί το υπάρχον ή να μην κάνουμε τίποτα. Η τελευταία επιλογή είναι και η εντελώς λανθασμένη, γιατί πρέπει να εξυγιάνουμε τα οικονομικά μας, αλλά πρέπει να θέσουμε το ζήτημα για να δούμε τι θέλει ο κόσμος μας.
Είναι κάτι που θα πρέπει κι εγώ να το σκεφτώ σαν μέλος του συλλόγου. Το Καμπ Νόου είναι το σπίτι μας, έχουμε ζήσει τόσα και τόσα εκεί. Αν όμως το αναμορφώσουμε απλά, κάτι τέτοιο δεν θα μας επέτρεπε να έχουμε το καλύτερο γήπεδο του κόσμου, κάτι που θα γινόταν αν κατασκευάζαμε ένα καινούριο. Είναι μια μάχη ανάμεσα στο μυαλό και την καρδιά. Η όποια απόφαση πάντως ληφθεί για το γήπεδο, δεν θα επηρεάσει σε ποδοσφαιρικό επίπεδο. Θα κάνουμε ό, τι είναι να κάνουμε μόνο όταν τα οικονομικά μας θα μας το επιτρέψουν».
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου