Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Μπουσκέτς: «Νιώθω πολύ σημαντικός στην Μπάρσα»


Ένα παιχνίδι θέλει ακόμα ο Σέρχιο Μπουσκέτς για να συμπληρώσει τα 200 επίσημα ματς με την μπλαουγκράνα φανέλα: «Θέλω να συνεχίσω να κερδίζω. Για τον λόγο αυτόν δουλεύουμε όλοι. Νιώθω σημαντικός, ότι με σέβονται στην Μπάρσα και ότι με όσα παιχνίδια έχω παίξει έχω δώσει πολλά πράγματα. Ελπίζω να μπορέσω να παίξω πολλά περισσότερα ακόμα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανταμοιβή από την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των συμπαικτών μου και του προπονητή μου. Προσπαθώ να μην αποπροσανατολίζομαι από τις κριτικές των εφημερίδων, αλλά αν η όποια κριτική είναι καλοπροαίρετη τότε μπορεί να σε ωφελήσει.


Έχω βέβαια ακόμα να βελτιωθώ σε πολλά, κανείς παίκτης δεν είναι τέλειος. Θυμάμαι στο ντεμπούτο μου, έκανα προπόνηση με την πρώτη ομάδα και αρρώστησα δύο μέρες πριν το ματς. Ευτυχώς όταν ο Πεπ με ρώτησε παραμονή του αγώνα αν ήμουν καλά, όντως ένιωθα καλύτερα κι έτσι έπαιξα. Έχουμε πετύχει πάρα πολλά και θέλουμε να συνεχίσουμε στην ίδια γραμμή. Όταν κερδίζεις είσαι πιο ήρεμος, πιο χαρούμενος. Βλέπω τους Τσάβι και Πουγιόλ που είναι παράδειγμα όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους μας και θέλω να μπορέσω να γίνω σαν κι αυτούς. Να μπορώ να πω ότι έχω κερδίσει την αναγνώριση και τον σεβασμό, αυτό είναι το σπουδαιότερο».

sport.es


Δεν υπάρχουν σχόλια: