Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Δανεικός στη Μπόλτον το Γενάρη ο Οριόλ Ρομέου


Ο Οριόλ Ρομέου ο οποίος μεταγράφηκε πέρυσι από τη Μπάρσα Β στη Τσέλσι αναζητώντας θέση και εμπειρίες σε ένα μεγάλο αγγλικό κλαμπ, μάλλον θα υποχρεωθεί σε παραπέρα ... υποβιβασμό,αφού ούτε ο Ντι Ματέο δείχνει να τον εμπιστεύεται και δεν τον έχει χρησιμοποιήσει ούτε λεπτό φέτος. Αγγλικά μέσα μαζικής ενημέρωσης υποστηρίζουν πως ο νεαρός θα φύγει δανεικός τον Δεκέμβριο γιά κάποια άλλη ομάδα προκειμένου να αποκτήσει εμπειρίες. Πιθανολογούν μάλιστα πως αυτό θα είναι η Μπόλτον, ομάδα της δεύτερης κατηγορίας στην οποία ο Ρομέου όχι μόνο θα πάρει λεπτά συμμετοχής αλλά θα έχει και ηγετικό ρόλο.
Υπενθυμίζουμε πως ο νεαρός αμυντικός χαφ μεταγράφηκε στη Τσέλσι με ρήτρα επαναπόκτησης από την Μπάρσα το καλοκαίρι του 2011γιά τα 3 επόμενα χρόνια (δηλαδή άλλα δύο)

Πηγή: Airfutbol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: