Ο Αντρές Ινιέστα αφιέρωσε στο Καμπ Νόου το βραβείο της ΟΥΕΦΑ για τον καλύτερο παίκτη της σεζόν 2011-12, λίγο πριν ξεκινήσει το ντέρμπι με την Βαλένσια. Οι γονείς του και οι αδερφές του ήταν παρόντες στις εξέδρες του γηπέδου, ενώ το βραβείο ο Αντρεσίτο το πήρε από τα χέρια της γυναίκας του και της κορούλας του, που φορούσε εμφάνιση της Μπαρσελόνα με τον αριθμό της φανέλας του πατέρα της στην πλάτη. Οι οπαδοί της ομάδας χειροκρότησαν με την καρδιά τους ένας από τα πλέον αγαπημένα τους παιδιά και ο ίδιος ο Αντρεσίτο ανταπέδωσε με έναν θερμό χαιρετισμό από το κέντρο του γηπέδου και με το πρόσωπό του να είναι εμφανώς συγκινημένο.
Επίσης, ο σύλλογος τίμησε και την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου που αναδείχτηκε πρωταθλήτρια. Ο Αντρεσίτο που πάντα είναι εκεί για τα μεγάλα βραβεία, αλλά ποτέ μέχρι τώρα στην πρώτη θέση, τιμήθηκε επιτέλους για όλα όσα έχει προσφέρει στο άθλημα αυτά τα χρόνια. Τα επιτεύγματά του με την Μπαρσελόνα, αλλά και την Εθνική Ισπανίας, του έχουν εξασφαλίσει περίοπτη θέση στις καρδιές όχι μόνο των οπαδών των μπλαουγκράνα αλλά και όλων των φίλων του ποδοσφαίρου.
sport.es

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου